duminică, aprilie 15, 2007

Paris

Mi-e dor sa merg la Paris, mi-e asa un dor frivol de pantofii din vitrina de la Prada, mi-e dor sa vad frunzele abia aparute in copacii din Montmartre, de poetii de pe scarile Sacre Coeur. Iubesc Parisul, dar ii urasc pe parizieni din cauza atitudinii lor de cetateni prea importanti pentru asa o planeta mica. Mi-e dor sa bat cu piciorul toate stradutele si sa-mi cumpar iaurt din Cartier Latin. Pana l urma cred ca week-endul urmator ajung la Petrosani. De ce? De ce , nu?! Nu e Paris dar daca ma inarmez cu florile raului, ascult Bizet, ma uit dupa o tiganca de parca ar fi Carmen , am o sansa pentru Parisul din sufletul meu. Pana una alta stu la Bucuresti in mansarda mea si ma gandesc ca la 18:30 incepe un concert la Atheneu si cred ca este si un spectacol si pe Opera...tu ce ai alege in locul meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu