duminică, iunie 03, 2007

noutatzi...

Destinul mi-a potolit nerabdarea in aflarea raspunsurilor, v-am scris despre esecul cu baiatul , care a devenit iubitul unui prieten de-al meu...gasiti povestea mai jos. Inca nu am incalecat pe nimic sa va spun povestea, nici macar pe o capsuna...

Nerabdator, timpul s-a dat peste cap. Nu mai sunt impreuna si am descoperit ca atunci cand destinul nu a vrut cum imi doream eu, a avut dreptate. Am avut inima franta ca mai acum cateva zile sa descopar ca am o inima mai puternica, mai viteaza si intreaga.

Daca se intampla asa cum imi doream eu aveam de suferit. Dar acum sufar pentru prietenul meu. A tras " necastigator" cum se spune, isi pusese sufletul la bataie si s-a trezit cu el "vanat".

Ce-ar fi fost daca...Nu o sa stiu niciodata nimic din tot ce a fost sau este,pentru ca mereu sunt la mijloc de poveste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu