miercuri, iulie 11, 2007

Mersu'

Asta e mersu' se aude in spatele meu in metrou. E o tanara cu papuci pantaloni scurti si tricou, toate de nylon, nu mai conteaza culorile. Daca asta e mersu' cine te opreste sa nu cobori in viata la prima si sa o iei in sens opus, nu a spus nimeni ca e mai usor dar o poti face.

Asta e mersu' spun si eu cand ieri am aflat ca un prieten virtual a murit. L-am cunoscut acum ceva vreme iar ieri a avut un accident in germania si a murit.

Ne legam suficient incat sa ne afecteze, de prieteniile noastre virtuale ?

Raman id-uri de messenger care nu se vor face niciodata galbene, vor amane gri pentru totdeauna. Nu mai primesti buzz-uri, sunete, limbi scose shukar in coltzul gurii d la oameni care mor.

Noua ne raman insa niste id-uri in lista si sperantza ca sunt putin "offline" sau sunt pe invizibil...pentru totdeuna.

Eu am ales sa nu le sterg din lista i pastrez de exemplu id-ul Laurei Stoica *balaurici...nu se mai face galben niciodata dar imi aminteste in fiecare zi ca st acolo in sufletul meu pe invizibil, asa a fost si cu Denis...

Un comentariu:

  1. Anonim1:03 a.m.

    ..., inca ma bucur de id-ul prietenei mele (f. bolnava de altfel la cei 28 ani)si atata timp cat vad ca este on line sunt linistita si fericita, imi este atat de teama de acel gri ce va pune stapanire in curand..., ea a fost, este si va ramane in "lista" si viata mea. Sanatate iti doresc si liniste.

    RăspundețiȘtergere