sâmbătă, iulie 14, 2007

Ziua lu' Franta

Bon Fete....e "catorz julie' " adicalea tot francezul isi aminteste cum a cazut ea Bastilia si a fost inlocuit versailles cu palatul elysee...cum cadeau capete in cosuri din elan revolutionar.

Oricum imi place Franta, are de toate, imi plac francezii ca citesc in metrou si ii urasc pentru ca vorbesc mult , nu spun nimic, dar le place sa se auda.

De la Voltaire incoace parca au baut toti din licoarea discursului, indiferent de pregatire de nivel social, toti vorbesc, sunt discursionisti, de zici ca au baut apa dupa Candide.

Imi plac francezii dar mai ales parizienii ca miros frumos, mai ales in august cand temperatura la Paris e sora geamana cu temperatura din Bucuresti.

Nu imi plac francezii ca se cred buricul pamantului si din comportamentul lor reiese ca ei au inventat si roata si apa calda .

Cu toate astea iubesc Parisul, cu vitrinele lui , cu Louis Vuitton cu tot, cu Carrefour si miros de Edith Piaf in prag de Bois de Boulogne. Ador limba francez mi se pare extrem de sexy si seducatoare dar cred ca cea mai mare inventzie a lor dincolo de Rodin, Centrul Pompidou, Sacre Coeur si Montmarte este .....sarutul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu