miercuri, septembrie 05, 2007

Nu a inteles nimeni?

Am difuzat un material la Povestiri de Noapte cu Catalin Botezatu. Bon...Sunt curios ce a inteles fiecare, mai bine spus daca cineva a tras vreo concluzie...

Singura pe care am tras-o eu este ca viata intima a fiecaruia este un lucru atat de sensibil si de frumos incat nu cred ca trebuie lasati porcii in campul cu zambile.

Oare cati dintre noi ar fi mai buni daca s-ar proba sexualitatea unui om...oare asta ne face mai intelepti, mai destepti?

La Tecuci s-ar rezolva problema inundatiilor...?

Ar disparea orfanii? Mamele nu si-ar mai arunca plozii langa containerul de gunoi in sacosa de la Metro?

Omul a spus printre randuri ce e cu el si ca vrea 1,5 mil euro pe care sa-i doneze copiilor sarmani.

Nu am auzit de vreun baiat din top 100 care sa faca vreo astfel de donatie de 1,5 mil euro pentru sarmani sau pentru asociatia gospodinelor care calca cu fierul fara aburi , sau pentru asociatia postasilor...

Cred ca pana la urma caracterul este cel mai important, ce faci si ce ramane in urma ta, daca ai facut o fapta buna in fiecare zi oricat de neinsemnata pare ea (asta am invatat la Cercetasii Romaniei), dr daca peste toate astea mai si iubesti, esti un om adevarat indiferent ca iubirea se indreapta catre semeni, flori, caini, pisici, femei , barbati, parinti

Daca ai intinde mana catre o alta si nu dupa vreo piatra cu care sa lovesti ar fi mai bine, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu