sâmbătă, mai 03, 2008

Of

Doua litere care iti fac inima sa se rupa in doua. Astepti un telefon sau un mesaj care sa-ti aduca un zambet. Nu e posibil mereu,dar speri. Nu am fugit niciodata de greu iar acum am acceptat compromisul sa iubesc de pe o pozitie nu prea comoda. Astept si nu mai vreau sa sper,sunt sigur.Mircea

Un comentariu:

  1. Buna Mircea,
    :) spre surprinderea ta ,...eu te cunosc.
    Insa...tu mai ai inca intrebari si nelamuriri in ceea ce te priveste.
    Nu vreau sa ma contactezi ,nici sa-mi platesti ,nici oarece de la tine :).Pentru simplu fapt ca esti din zona mea natala iti voi spune ce pot in acest moment.

    Esti un "election" ,tu decizi in tot,eu spun ca asta nu este deloc rau :),esti un om de cuvant ,cam rar pt. vremurile astea,:) insa asa te-ai nascut ,nu este meritul tau pt. aceasta calitate ,de altfel nimic din ce-ti voi spune acum nu este meritul tau,ma refer la acumularea acestora in decursul vremi,nu asa te-ai nascut si pt. asta te-ai nascut :).
    Esti o valoare de om :) ,cine te-a descoperit a stiut ce "diamant" esti.( este important sa-ti gaseasca si 'pernuta de plus' pe care sa te aseze).
    :) ma scuzi dar nu stiu cum sa spun asta altfel...insa esti "o mireasa" permanenta sau mai bine zis ...noaptea NUPTIALA este cu titlu permanent.
    in alta ordine de idei...lasa...am spus si asa destule...
    sper sa nu te fi suparat ,mi-ar parea rau.
    Iti urez tot ce-ti doresti tu ,si nu uita ;tot ce te face fericit iti este permis,atata timp cat nu lezezi pe nimeni nu ai de e sa te simti vinovat,un TATA bun nu vrea ca ,copii lui sa sufere si se bucura de bucuria lor .
    Sa auzim de bine :)

    RăspundețiȘtergere