duminică, iulie 13, 2008

La mare

La ora la care scriu soarele abia mai palpaie enervat k niste bieti muritori il baga in seama doar cand au pielea arsa. Unde se ard sufletele si la ce soare? Sunt mai bine de 10 ani de cand nu am mai vazut un rasarit la mare. Nu a mai fost nimeni pentru care sa se bucure sufletul la un rasarit,sufletul a ales sa doarma mult si sa se arda la soarele unei dupa amieze,k asa e la 30 d ani,k la amiaza. Am vazut rasaritul dupa ce am stat cu echipa cu care lucrez,in club pana in zori. Tin mult la acesti copii frumosi care mi-au amintit k soarele apune dupa niste mari si rasare iarasi din mare. Pentru toti. Ascult verdi,requiem,libera me domine de morte aeterna...si miroase a mare si a suflet

6 comentarii:

  1. Anonim3:52 p.m.

    Exagerezi.Nu-i face pe ceilalti sa fie interesati de tine doar pentru ca asculti niste melodii de opera.Mie, sincer ma uimesc oamenii de genul asta ... nu ma intereseaza ca esti o vedeta (da esti, prezinti o emisiune de succes,asta e )nu conteaza ca-mi vizitezi si mie pagina si cine stie ce-mi faci.Poate da , dar totusi suntem si noi oameni , chiar daca suntem niste vedete !Eu n-am nimic cu tine, doar ca ma enerveaza stilul de atrage persoale in enul asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul meu anonim...nu atrag pe nimeni, nici nu imi doresc asta...ascult asta pentru ca asta imi place...promit sa nu te mai vizitez....care este pagina ta?

    RăspundețiȘtergere
  3. conteaza?sincer , imi pare rau doar ca eu am mai cunoscut o vedeta si facea cam ce scria acolo...si de atunci am sechele..;))..:D:D:D...:((..:(((

    RăspundețiȘtergere
  4. mircea, eu aveam o parere foarte buna despre tine, dar pot spune ca dupa replica pe care i-ai acordat-o lui zozo m-ai dezamagit. e doar un copil. nu aveai de ce sa fii atat de ironic. in fond, trebuie sa-ti asumi conditia de persoana publica si sa primesti cu aceasi usurinta atat comentariile negative, cat si pe cele pozitive. Nu ma indoiesc ca asculti opera si ca esti o persoana elevata dar asta nu iti da dreptul sa-i jignesti gratuit pe cei care se indoiesc de lucrul asta. mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce e drept este ca nu m-am uitat la varsta ei...anyway chiar si la varsta ei trebuie macar sa ai min de bun simtz si min cunostinte de gramatica...eu le=am stars anyway

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu inteleg disputa asta. Oameni buni, aici suntem egali, aici suntem noi! Daca nici aici nu ne putem exprima si nu putem arata cine suntem, atunci unde? Serios, acum. Daca Mircea nu ar fi fost o vedeta, sunt convinsa ca asemenea comentarii nu s-ar fi regasit pe blogul lui. Asculta opera. Asa, si??? De ce trebuie neaparat sa facem noi presupuneri asupra a ce vrea sa spuna sau pe cine vrea sa atraga cu treaba asta? Mi se pare deplasat, cu tot respectul. Va propun sa renuntam la gratuitati si sa ne comportam ca niste fiinte rationale si cu bun simt. Indiferent de varsta. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere