marți, septembrie 02, 2008

Aseara...


....am ajuns acasa la la ora 0, am stat in parcare de vorba cu Loredana.
A fost in America si a inregistrat acolo dupa parerea mea cele mai bune piese ale ei(am ascultat in masina in parcare) ....ever.

A inregistrat de toate si cred ca va fi cea mai placuta surpriza a unui artist roman care canta in engleza. Mi-am dat seama ca Lori a ajuns la cea mai frumoasa maturitate a unui artist, aia in care este stapan pe ceea ce face si nu mai are emotii ca nu o sa fie placut, desi Lori este in continuare cel mai frumos copil din muzica romaneasca si artistul care indiferent ca e la nunta in cort la Buzau sau in fata unor capete incoronate, canta LIVE....la naiba!

Eu deja pot spune Bravo Lori....publicul mai asteapta insa merita, va spun sincer!

7 comentarii:

  1. puteai macar o frantura sa ne aduci si noua ..am inteles k la povestiri s-ar fi dat ceva ceva la cele de seara si eu am ratat :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Este secret deocamdata....insa materialul este genial, cat despre videoclipul de aseara , este deja pe www.acasatv.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim7:02 p.m.

    Dupa cum suna melodia Regina sunt sigura ca albumul o sa fie unul demential. :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim4:58 p.m.

    Te cred cand spui despre Lori atat de frumos.Este intradevar o artista din generatia veche si inca este la moda.Ma mir cum a reusit,desi altii au iesit fara voia lor la pensie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim8:27 p.m.

    mircea am incercat sa -ti trimit e-mail si vad ca n-am reusit. am o rugaminte, daca se poate, bineinteles: cum pot sa iau legatura cu Adrian Baicu? multumesc pt atentie , te pup si ramai asa cum esti. adresa de e-mail: deea.deea70@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim2:37 p.m.

    Buna Mircea!
    Am o rugaminte mare mare de tot la tine.
    Aseara (5 sept), in emisiunea voastra, ati dat imagini de la lansarea grilei de programe.
    Cand i-ati luat cuiva interviu (nu mai stiu cui), in sala canta o melodie.. un tip.. si zicea ceva de genul "shining so bright"
    Imi doresc mult sa gasesc aceasta melodie
    Nu stii despre ce este vorba?
    Te pup, merci! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O ador pe Loredana! Îmi place cum cântă, îmi place cum se îmbracă, îmi place tot.

    RăspundețiȘtergere