marți, iulie 07, 2009

Plaja si uitatul dupa barbati.

Mi-a scris cineva un comm referitor la plaja. Ieri a fost prima zi de plaja. Am ales una departe de tot a durat o ora pana am ajuns cu vaporasul acolo. Desi trona rainbow flag pe o portiune, nu m-am asezat acolo, ca nu imi plac impartirileastea, gen stau in fasia Gaza...

M-am asezat pe plaja obisnuita pe un pat oarecare si sporovaiam cu prietena mea. Ne-am uitat in jur si nu era nimic demn deb bagat in seama, mai putin un baiat cu spatele lat si oarecum dragut. S-a apropiat de noi si ne-a spus in "dulshele grai moldovinesc" ....buna ziua...

Pana la sfarsitul zilei, am decretat, e cel mai dragut baiat de pe plaja si cel mai ingrijit. A vazut cineva barbatii din Marea Britanie si Italia ca atunci cand ridica mana, de la subrat iese un boschet? Am vazut eu ieri.

Deci Romania nu are numai femei frumoase, are si barbati, dar nu ii vedem in vacantele de la Mamaia.

Nu stiu cum il cheama, sta in Grecia din '99, iar pe insula vine de doi ani si a invatat ca vorba dulce, multe tips-uri aduce...

Acest post le este dedicat fetelor care ma citesc, de la care astept reactii....nu-i asa ca barbatii romani sunt mai cool? De ce preferam sexul in limba romana, desi sexul e uni8versal si fara cuvinte?

18 comentarii:

  1. Ooooo, Mircea, dar de când aştept să scrii!!!!! Tare mă bucur că ai revenit în blogosferă căci nu te puteam urmării la TV sub nicio formă. Spor la scris! te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. da mircea recunosc ca noi tara noastra are baieti frumosi,dar stii cum e baietii frumosi sunt mereu luati...oricum ma bucur ca ai revenit cu un post.ce vei face vacanta asta?si ce parere ai deprea moartea lu Michael Jackson(imi poti raspunde cu un comment la mine pe blog).te pup ciao:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbatii romani, clar sunt mai frumosi decat barbatii din alte tari, dar ce mi se pare mie mai important este faptul ca sunt super spontani, haiosi, galanti, culti (multi dintre ei), sensibili si totusi masculini.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...io sincer prefer sexul altfel....sa fie tare, mare si indestulator. Ma intereseaza mai putin daca e in romana sau in suomi.

    RăspundețiȘtergere
  5. MISSING4:34 p.m.

    Mircea ma bucur ca te-ai distrat in vacantza,abia astept sa revii la Povestiri de Noapte nu trece zi fara sa-ti simt lipsa,sper sa-mi accepti commul.MISSSSSSSSSSSSSSS UU!

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm...uite ca vin eu sa stric tot....... :-)) Romania are baieti frumosi, sigur, insa vorba Link text lui, toti sunt luati. Sau oare doare am eu ghinion?

    As they say: everybody has her prince charming. Mine just got lost on the way and he's too damn stubborn to ask for directions!!

    Revenind la postul tau...nu toti strainii vin cu "tufisul" de care vorbeai :)) imi pare rau ca nu pot fi de acord cu tine...insa din experienta mea de pana acum..eu ii prefer pe straini... :-s weird? poate. Unii barbati romani sunt aranjati, ok, da, insa la partea unde trebuie sa aiba grija de o femeie, mai au de invatat de la britanici, spanioli, italieni sau suedezi. Sa nu crezi ca i-am incercat pe toti de toate natiile din Europa, dar am "experimentat" pe pielea mea cate ceva...si am observat si eu :)))) haha

    Asa ca..in cazul "MALFUNCTIONING".. se ia frumos un britanic galant, se duce la salon (asta daca nu ai norocul sa stie drumul singur) si se rezolva si problema cu boschetii si orice alta inconvenienta :))

    In ceea ce priveste stilul, outfiturile strainilor le cam depasesc pe cele romanesti...in general, desigur, pentru ca e evident ca unii barbati romani sunt extrem de stilati, ingrijiti si galanti.
    In general, cum spuneam.

    In alta ordine de idei, ma bucur ca scrii iar pe blog, mie imi plac mult postu-rile tale asa ca don't you dare quit writing haha ;-) Keep going

    Ralu

    RăspundețiȘtergere
  7. hmm...uite ca vin eu sa stric tot....... :-)) Romania are baieti frumosi, sigur, insa vorba lui toti sunt luati. Sau oare doare am eu ghinion?

    As they say: everybody has her prince charming. Mine just got lost on the way and he's too damn stubborn to ask for directions!!

    Revenind la postul tau...nu toti strainii vin cu "tufisul" de care vorbeai :)) imi pare rau ca nu pot fi de acord cu tine...insa din experienta mea de pana acum..eu ii prefer pe straini... :-s weird? poate. Unii barbati romani sunt aranjati, ok, da, insa la partea unde trebuie sa aiba grija de o femeie, mai au de invatat de la britanici, spanioli, italieni sau suedezi. Sa nu crezi ca i-am incercat pe toti de toate natiile din Europa, dar am "experimentat" pe pielea mea cate ceva...si am observat si eu :)))) haha

    Asa ca..in cazul "MALFUNCTIONING".. se ia frumos un britanic galant, se duce la salon (asta daca nu ai norocul sa stie drumul singur) si se rezolva si problema cu boschetii si orice alta inconvenienta :))

    In ceea ce priveste stilul, outfiturile strainilor le cam depasesc pe cele romanesti...in general, desigur, pentru ca e evident ca unii barbati romani sunt extrem de stilati, ingrijiti si galanti.
    In general, cum spuneam.

    In alta ordine de idei, ma bucur ca scrii iar pe blog, mie imi plac mult postu-rile tale asa ca don't you dare quit writing haha ;-) Keep going

    Ralu

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim5:09 p.m.

    Ce mai faci Mircea?De ce nu ai mai postat nimic pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  9. Ralu, ai dreptate pe alocuri, hai sa privim si altfel situatia....sex, baby, sex...

    Chiar daca arata bine si sunt usor neingrijiti, barbatii romani nu stiu sa faca sex, dragoste whatever....aici iti dau dreptate....scopul lor in general, este ...sa spunem elegant....o eliberare...

    Nu conteaza ca partenera, partenerul....nu s-a sincronizat....satisfactia lui si atat, conteaza...

    De-asta barbatii straini, sunt mai buni sexual...le pasa, daca si tie ti-e bine, intr-un final

    RăspundețiȘtergere
  10. Exactly!
    Si eu credeam ca am eu ceva cu tipii romani :))

    Cheers! For the jerks who had us, the men who have us and the lucky bastards who will meet us ! :D

    P.S. Ignora greselile de scriere din primul meu comentariu... cate o litera in plus sau cratima aia de la "post-urile" ....:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Omule lasa plaja, ai fost la Berlin???? Daca nu ai ajuns pana acum fa-ti timp si fugi pt un weekend, este cea mai gay-friendly destinatie in care am fost ever! E un oras extrem de viu si colorat!
    Deea

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim4:23 a.m.

    Te rog mult de tot sa imi spui si mie de unde anume ti-ai luat catelul! vreau si eu, dar exista multe canise si nu stiu in care sa am incredere :(

    Adina

    RăspundețiȘtergere
  13. Mda, in legatura cu barbatii sunt de acord cu Ralu, desi nu cred in aprecieri de genul "francezii sunt mai senzuali, nemtii o au mica si italienii o fac iepureste". In Romania poti gasi barbati care iti taie rasuflarea dar hai sa recunoastem ca multi dintre ei nu stiu sa se ingrijeasca (altora nu le pasa), se imbraca prost, neinspirat si au maniere de ciobani. Se cam simte lipsa de civilizatie la multi dintre ei. Nici femeile romance nu sunt mai prejos - desi frumoase multe dintre ele, o la fel de mare majoritate n-a reusit inca sa depaseasca un anumit nivel de tzopism. Am trait multi ani la Berlin si sunt de acord cu Deea - e un oras special si alaturi de Amsterdam si Hamburg, e unul dintre cele mai open-minded locuri din lume. Exista doua cartiere celebre, Schoeneberg si Kreuzberg, unde strazi intregi sunt populate numai de cluburi, baruri, pensiuni si hoteluri cu rainbow flag. In afara de aceste "enclave":), peste tot in oras e o atmosfera foarte deschisa.
    Oricum, e un oras ce merita vazut, chiar si doar ca destinatie turistica.

    RăspundețiȘtergere
  14. Barbatii români sunt frumosi dar multi nu se ingrijesc. Te pup Mircea,esti un scump,ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim9:06 p.m.

    ....Mda is chiar frumosi barbatii de la noi, defapt suntem un popor care chiar arata bine! La noi continutul si caracterul mai trebuie schimbat! ... referitor la sex-" de ce sex in romana , cand sexul se face fara cuvinte" -Pai , cam dupa `89 am incetup sa folosim "englezismele" astea ...insa , noi facem dragoste! La noi cuvantul care defineste actiunea este dragoste, nu sex! Deci noi facem dragoste in romana nu sex in engleza!Mie asa mi place sa cred.Corecteaza ma daca gresesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. oare conteaza cum arata ?? sunt total de acord sa fie ingrijit sau ingrijita....ma rog....dar consider k sufletul si personalitatea,caracterul sunt mult mai importante decat aspectul fizic care este trecator si din pacate trece kiar repede...muskii raman dar apare pielea lasata....si cred k as prefera asta in locul operatiilor....parerea mea....eu sunt multumita k am o persoana extraordinara langa mine.Te pup!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  17. Si da!!! avem barbati frumosi....dar le lipsesc multe(si nu ma refer la bani)

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim2:52 p.m.

    Da,avem barbati ok dar si multi certati cu igiena.

    RăspundețiȘtergere