joi, august 27, 2009

Madonna si lectia

Daca un concert incepe cu ...hard candy si termina cu Get Stupid...inteleg de ce am scos din buzunar 600 Ron.

Gata am cumparat....lectia Madonna

madonna; substantiv,fem

Un produs pe care l-am achizitionat aseara pe modelul, va promit o bomboana roz care sa va placa iar la sfarsit...devenitzi prosti....sa ma mai cumparati si data viitoare.

Mi-e jena Lori, la tine la concert nu vine atata lume, pentru ca esti un artist, iar artistii au bun simt, transmit o emotie , nu sunt o poza, esti adevarata.

Ce nu mi-a placut la Madonna...ca e un produs comercial care benefiziaza de etichete si poze noi, iar in spatele unor produse ,ca ele sa existe , e nevoie ca multe suflete sa trudeasca.

In spatele unui artist este de obicei, un singur om, el. De cele mai multe ori singur.

Ce mi-a placut....tot. Produsul este excelent, ambalat, curat, colorat, frumos, cald:)
Dincolo de gluma "fabrica madonna" merge misto. E multa munca in spate, sunt oameni cu nemiluita acolo, dar muncesc si fac treaba misto. Mi-a placut ca desi este de 20 de ani prin show bizz are exercitiul muncii, un om cu mai putin talent, asa ca ea, e constient ca trebuie sa suplineasca prin munca, lipsa talentului nativ. Inaintea concertului a exersat tot repertoriul si a repetat partile unde se sincroniza cu dansatorii. adica dupa ce repeta acest spectacol o data la doua zile, tot mai exista parti in cre sa lucreze...

Imi imaginam cum ar fi fost Loredana aseara, un artist care are voce, canta live...cu "fabrica madonna" in spate...

Apreciez insa produsul Madonna ca are calitati de purtator de mesaj...e ca o cutie de lapte, stii la supermarket sunt multe cutii de lapte insa numai pe una scrie "toleranta pentru oameni". Eu pe ala l-as cumpara si l-am cumparat aseara.

La lectia madonna am invatat:
Toleranta
Cumperi iluzia unei bomboane de la o doamna care nu are voce, dar danseaza Dumnezeieste, are imaginatie si un gagic tanar
Ca arata demential pentru etatea 'mneaei, de celulita nici nu s-a auzit pe acolo, dar nu se "freaca" intre picioarele , iar lectia de anatomie pentru femei se preda dupa corpul ei...
Ca daca ai stat in spate sau la VIP, ai dat banii degeaba si nu ai inteles nimic din momentul ...pe pian...si risti sa mai iei si bataie de la niste unii care cred ca daca au dat banii pe bilet au cumparat tribuna cu totul...a fost mult mai bine pe caldaram, ca praful a fost inhalat de toti , in egala masura...
Ca se imbraca bine...

20 de comentarii:

  1. Anonim9:29 a.m.

    Adevarul e ca Lori este o cantareata foarte buna dar nu toata lumea observa asta.Daca ea s-ar fi nascut in America era de 10x mai buna de cat Madonna.Imi pare rau ca Madonna nu s-a ridicat la asteptarile fanilor..nu am fost la concert si nu sunt fan Madonna dar imi place si imi pare rau ca nu a iesit asa cum trebuia spectacolul.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna Mircea :) sa stii ca esti unul dintre cei mai simpatici oameni din televiziune! imi place mult cum gandesti si felul tau de-a fi.Ai putea sa-mi dai vreo adresa de contact?Mi-ar placea sa fim prieteni si sa mai vorbim cateodata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca Madonna a avut vreo vina din toate astea:praf,mizerie.etc.E ceva tipic romanesc!Mai multe despre concert am scris pe www.ra-paparazzi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Barfim noi barfim dar trebuie sa recunoastem ca la varsta ei Madonna arata bestial poate ca n-a facut cine stie ce spectacol aici ,in Romania dar este o vedeta la care chiar ai ce admira.Nu ma dau in vant dupa Madonna dar nici nu cred ca trebuie sa fie chiar atat de criticata. In alta ordine de idei,Mircea tine-o tot asa esti carismatic si atragi publicul.Navigand pe internet am gasit un blog care m-a lasat masca si pentru ca am incredere in calitatile tale de critic te-as ruga sa intri pe adresa asta http://OMBUN-OMBUN.blogspot.com si sa citesti ce scrie acolo pentru ca dupa parerea mea in acest blog sunt spuse lucrurilor pe nume.Nu stiu cine a scris acest blog dar cred ca are perfecta dreptate ar trebui sa ne unim si sa facem ceva pentru noi. Te rog sa citesti cu atentie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Despre faptul ca Lori a noastra face show si-i talentata nici nu mai incape vorba.

    Cat despre Madonna, sincer sa va zic, ma asteptam ca sa fie mult mai mult tam tam pozitiv in urma concertului ei, dar din pacate parca vad un gust amar al unora. Totusi nu inteleg de ce, pana la urma lumea zice ca a facut show. Despre momentul de morala, neh ... femeia are dreptate. Cred ca era mai putin huiduita daca vorbea in prima faza de homosexuali si mai putin de tigani, ca neh ... la cati gay erau acolo.

    Eu personal n-am fost un gay adevarat si nu m-am dus la concert.

    Mirecea, succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  6. Madonna este un artist de imagine senzational, de fapt e o poza, artisti sunt cei care muncesc in spatele ei...

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim3:00 a.m.

    uuuuuuuuuuuun fete proaste

    RăspundețiȘtergere
  8. am o mare intrebare: de unde iti iei pantalonii aia k eu caut k disperata in tot bucurestiul si nu gasesc (in special aia albastrii)

    RăspundețiȘtergere
  9. BUNA Mircea sa stii ca esti unul dintre cei mai simpatici oameni din televiziune! imi place mult cum gandesti si felul tau de-a fi.Ai putea sa-mi dai vreo adresa de contact?Mi-ar placea sa fim prieteni si sa mai vorbim cateodata, imi doresc de demult ca sa va cunosc pe toti cei de la acasatv dar nu imi dati sansa aceasta si mi-as dori foarte mult sa ma contactezi la E-MAILUL meu: leuname92@yahoo.com sau la ID meu leuname92@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Mircea vreau sa sti ca am incercat si in timpu emisiunii si dupa sa va las un comentariu p site, dar nu aapruse inca emisiunea. Sa stiti ca va urmaresc din fiecare seara si ma distrez cu voi, dar cand l-am vazut pe penibilul de Tarky cum isi bate joc de voi in propria voastra casa m-am enervat,dar ma bucur ca Cabrla l-a pus l-a punct el nu doreste sa raspunda la intrebari doar sa se laude cu porcariile lui el si cu colega/coleg lui de breasla Naomi doresc sa li se faca doar bine nu raspund intrebarilor care nu le convin trebuia dat afara din emisiune doar ca sunteti prea domni felicitarile mele tie si lui Cabral foarte bine i-a facut credea ca isi poate permite sa vb cum vrea cu vine vrea la urma urmei voi ati muncit ca sa ajungti pana aici nu ca un penal care si-a batut joc de un om ca sa se stie in tara cine este el este un mare NIMENI ar trebui pus la punct odata pentru totdeauna sa nu-l mai invite nimeni intr-o nicio emisiune. Felicitarile mele pt emisiune

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost si eu in primul rand... si tot ce am vazut m-a uimit. Showul a fost perfect. Evident, noi romanii gasim ceva de criticat. A fost buna pt America si Europa, noi gasim scuze si o criticam. Evident ca are lipsurile ei... dar la 51 de ani munceste mult ca sa faca ceea ce am vazut noi toti pe scena. Palaria jos....

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim1:33 p.m.

    hei Mircea, sincer sa zic, prima data cand ai aparut pe sticla, am zambit ironic, nu am ras, doar am zambit, si am schimbat canalul, pot sa zic ca acum te urmaresc zi de zi, respect faptul ca ai avut curajul sa spui ce ai spus pe post despre tine si esti o aparitie placuta pe ecran, una din putinele, aproape inexistente din Romania, bafta multa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar cred ca Madonna ne`a luat drept prosti. Pe bune!
    Si`n plus nici macar nu e marea diva care se crede. Are o voce nasoala. De exemplu la melodia Candy SHop a behait. Parerea mea.

    Car despre Loredana, ea e super tare! Are o voce foarte frumoasa si`ar merita mai mult decat merita `diva`Madonna.


    TE pup Mircea!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe Loredana am vazut-o live o singura data,in deschiderea concertului lui George Michael. A fost extraordinara! Cu adevarat divina ni se parea la toti si Madonna daca organizatorii isi faceau treaba, comunicau datele, numarul de spectatori, ca sa vina si aia cu scena pe masura, ecrane, etc.. Daca ne aducea Madonna si un stadion kado era si mai bine!:)))))) Cred ca cei mai fericiti au fost cei de langa scena.

    RăspundețiȘtergere
  15. Inteleg ca trebuie s ao pupi pe Lori pe toate partile, doar e din familia Media Pro. Lori nu e decat o copie locala a MAdonnei care sta mai bine cu vocea.

    Iar showul Madonnei a fost super tare. Am fost in primele randuri si nu a behait cum spune mai sus Alexandra. A cantat live (ma rog s-a ajutat de banda la ultima piesa). Daca facea playback se plangea lumea de playback. Asa s eplange lumea ca nu ii e buna vocea.

    Concertul a fost primit foarte bine peste tot in lume numa la noi se trezesc toti cacanarii sa comenteze, ca asa este cool, asa este trendy, sa fii mereu un Gica contra.

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim2:04 a.m.

    Auzi , dar daca e Lori asa de buna ( ceea ce stiu cu siguranta) de ce nu o promovam mai mult si sa o sustinem si international?? Hai sa-i ridicam o statuie ca la eroi si sa nu facem nimic concret, ma intreb la ce i-ar folosi...

    RăspundețiȘtergere
  17. Din aceiasi cauza pentru care Hertha Muller a castigat Premiul Nobel traind in Germania. Daca ar fi trait aici se gasesc vreo doi sa trimita scrisori la Comitetul Nobel sa spuna ceva nasol, numai sa nu castige...La fel si cu ertistii promovati international....oricat ar face ei acolo se trezesc vreo doi de pe aici sa spuna, ...."si?! ce mare lucreu draga"...In alta ordine de idei, nu are nevoie de statuie, iar concret cumpara albumul de la magazin....nu-l pirata d pe net:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hmmm , nu stiam ca esti geaman ca mine , acum inteleg si ma bucur sincer ca aplici si tu diferenta dintre un fan de artist si un prieten de artist. Fanul merge si cumpara albumul de la magazin, prietenul mai convinge vro 5 ca merita cumparat. Te pup, mi-esti drag si o pup si pe Lori.

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim3:43 p.m.

    Nu am fost la Madonna dar ma bucur ca noi avem ceva mai bun decat ea,asta desi nu ma dau in vant dupa Lori.E prea...aiurita,se imbraca cam nasol pt gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  20. eu ti-as recomanda cu mult drag un concert Armin van Buuren live - sa vezi acolo MUNCA in spatele scenei... si un rezultat pe masura. show adevarat 100% (ex: Armin Only - Imagine 2008) :)

    RăspundețiȘtergere