marți, aprilie 15, 2008

atunci cand crezi se intampla

Trebuie numai sa crezi. Credeam ca nu exista ce imi doresc, ca si caracter sau comportament, este asa cum am visat intotdeuna. Astazi a sunat(desi in week-end m-am uitat in zadar la telefon si nici macar un apel ratat) si m-a facut cel mai fericit, imi ghiceste cele mai ascunse ganduri , cand le aud de la el parca imi vorbeste sufletul.

Cand imi spune ce face si cum vede lucrurile, asa as vrea sa fie viata mea. Nu stie nimeni ce imi doresc cu adevarat insa vad ca stie cineva, ce-i drept, constat ca este motorul care imi pune viata in miscare e universul pe care l-am proiectat cu mintea si a fost treaba Universului sa-l construiasca asa cum vreau eu, imi vine sa rad si sa plang in acelasi timp...exista, iar eu sunt fericit.

Imi da sentimentul de sigurantza pe care il caut de cand ma stiu si credintza ca nu mai caut pe nimeni...l-am gasit:)

Gandeste cum gandesc si eu, ca stau mut la telefon si ma intreb daca nu cumva aud numai ce imi place mie...si nu e asa, tot ce aud parca le-as fi spus eu. E de drum lung si nu e vreun fandosit care merge la Opera din snobism dar care sa stie sa fie romantic.

Este departe dar nu ma face sa simt asta, oricum am senzatia ca il cunosc de o viata.

Iubeste animalele ca si mine dealtfel, are ca sport preferat singurul sport nobil care imi place de mor...

Ma face sa rad si nu am mai ras demult din suflet. Desi pare aiurea imi vine sa-i raspund la telefon....da, viata mea si eu te iubesc

2 comentarii:

  1. /:) >:D< Mircea este happy....! Mircea este happy! ...@ Last .... CAnd ai scris articolul asta ?? K Eu nici macar nu l-am observat pana acum... /:) oricum ,ma bucur atat de moooolt k nu te mai vad trist si fara chef de nimic.... Sa-i dea Domnu` sanatate lu ala care te-a scos din starea aia ..de "Rahat" ;) ... :*:*:* Moah ..Pup Mircea.. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim2:50 p.m.

    mai este valabil lucrul asta?
    daca da, inseamna k in sfarsit ti-ai gasit fericirea si m-ar bucura tare mult lucrul asta.
    te pup

    RăspundețiȘtergere