joi, aprilie 10, 2008

Gata...

Gata. Pana la urmatoarea depresie mi-am luat un zambet,o sapca si am inceput sa ies din casa. Din toamna nu am mai iesit din casa ziua. Redescopar oamenii la lumina zilei. Nu stiu cum mi-a trecut si de ce. Un lucru e cert. Nu am gasit catelul,desi intru in magazine de profil si inca ii caut hrana si hainutze,zgarda si lesa. V-as fi recunoscator dk nu ma mai intrebati daca l-am gasit. O sa va anunt eu,promit dk apare,dar nu ma mai intrebati. Deja ii suspectez de un usor sadism pe cei care insista cu intrebarea.

2 comentarii:

  1. Aleluiaaaaaaaa >:D< Bravo faci foarte bine ..! Vezi ce frumos este afara..?? ;)) Te Poooop

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai trecut peste pasa asta mai putin buna (nu spun proasta ca suna prea negativist:). Desi nu ne cunoastem de prea multa vreme, chiar nu-mi placea sa te vad asa. Take care and smile!

    RăspundețiȘtergere