joi, aprilie 10, 2008

Merg la sala

Stiu deja va umfla rasul daca cititi titlul. Sa nu crezi ca eu nu ma uit pe net la mondenii. Ma uit si ma amuz. Daca va spun ca merg la acelasi complex unde s-a filmat respectiva chestie de la mondenii va tavaliti pe jos. Ei nu au precizat unde,dar va spun eu, www.worldclass.ro , clubul Downtown. Am chiar si un antrenor care nu tine cont deloc de vaicarelile mele,ba mai mult cand incerc sa scot un sunet e vai de muskiuletzul meu atrofiat si care nu a cunoscut pana acum miscarea,deloc. Sunt intr-o eterna febra musculara si ma doare corpul acolo unde nu ma astept. Insa,anii trec,burta ramane,ba mai mult, creste:-)

Un comentariu:

  1. am vazut si eu faza cand actoru care te interpreta pe tn a fost la sala m-am prapadit de ras ai vazut faza ca a fost profesor de salsa?a fost super amuzant astept raspuns

    RăspundețiȘtergere