luni, octombrie 13, 2008

Milan

Am ajuns la Milano seara. N stiu de ce este atat de familiar pentru mine acest oras insa daca as vrea sa stau aici, ma gandesc ca as putea. Dupa un dus scurt, am plecat in oras. E aproape la fel si totusi schimbat.Reclame la haine pe IL Duomo. Nu stiu de ce se ingramadeste lumea sa-l vada, ca si daca stai o viata la Milano tot nu reusesti sa-l vezi cu adevarat. Eu abia daca am vazut o usa si vin de ceva timp la Milano. Am obosit sunt trezuit de la 8 dimineatza si este deja 11 si ma plimb pe strazi goale. Desi metropola, lumea totusi doarme, orasul totusi doarme.

M-am cazat in fata Garii din Milano, am o terasa superba cu vedere catre Gara. Construita de Musollini este intr-adevar tot un Dom unde vin sa se inchine trenurile. Cred ca si printre trenuri si locomotive exista mandrii de genul"eu m-am garat la Milano" , altfel nu imi explic.

E apropae miezul noptii si nu ma dau plecat de pe Via dela Spiga si celebrele magazine. Cred ca daca aduni preturile si inmultesti cu ce au ei pe acolo da PIB-ul unei tari africane. M-am oprit putin sa ma uit la niste lucruri prin vitrine...am plecat tot pe jos cum am venit, am vorbit la telefon o groaza si am ajuns iar in zona Gari Centrale.

Acum daca iar a venit vorba de gara trebuie sa va spun ca in fata garii din Milano e ca in fata garii din Galati. Se vorbeste romaneste mai mult decat orice alta limba, pana si africanii aciuati pe acolo sunt in minoritate. Ma asez si langa mine apar doi tineri, nu au mai mult de 20 de ani si ma intreaba in italiana daca nu cumva caut servicii sexuale complete.Am spus ca nu, dupa care ii aud vorbind romaneste"hai ma sa plecam". Deja in mintea mea m-am gandit cati ore sunt?!? Multi. Ma opresc alti doi tineri, ma stiau de data asta, la fel de prostituati ca si ceilalti doi. Unul e din Vaslui celallt din Husi, stau de doi ani la Milano si cu asta se ocupa;prostitutia. Parintii acasa stiu ca lucreaza in constructii insa nu prea vad pe mainile lor nici urma de var sau mortar. Pe fata insa, teama sa nu fie prinsi iar de politie si oboseala acumulata dupa doi ani in care au dormit in fiecare seara in alta parte.

Mi-am pus gluga si am inceput sa mai umblu putin deja era trecut de miezul noptii. In jurul garii numai romani care daca nu au reusit, nu se pot intoarce acasa, nereusiti si au apelat la cea mai veche meserie din lume. Gasesc batrani homosexuali dispusi sa plateasca. Alti doi rmani trec pe langa mine tragand de o anumita parte a pantalonului..."e jale bah, nu e nimic in seara asta " il aud pe unul. Parul meu blond m-a ajutat intotdeuna in astfel de situatii...celalalt are un cercel dizgratios in ureche, merge se opreste langa o masina si incepe sa urinez exact pe portiera siferului.

Acum ma intreb de se mira unii si altii de tratamentul pe care romanii il au in Italia cand fac asa ceva, iar cei care vin cu texte gen, "sunt si romani buni si muncitori(sunt asta stim si noi), sa mearga sa spele portiera unde un roman a facut ceea ce probabil facea si acasa, unde ar fi luat si o bataie zdravana.



milan
Asculta mai multe audio Blog »

43 de comentarii:

  1. Anonim4:24 p.m.

    Incep cu ideea ca as fi putut sa iti scriu si altfel decat pe blog.
    Dar nu mi-am permis sa deranjez.
    Imi pare nespus de rau de faptul ca am avut ocazia sa vorbesc putin cu tine , dar am "dat-o-n bara".
    M-am inmuiat. A gresi este pur si simplu uman.
    Daca nu stii despre ce scriu , te voi lamuri imediat.
    Se pare ca asteptai sa ti se aprobe o oarecare cerere (nu am de gand sa mai scriu si despre care cerere este vorba) , dar rabdarea ti-a cedat , asa ca "ai luat taurul de coarne".
    M-am pierdut lovindu-ma de un zid al erorilor. Sunt om. Si tu la fel. Fiecare are zidul sau.
    Te-am suparat enorm.
    M-am scuzat cum am stiut.
    Pacat ca sunt doar o simpla Petre Ioana Madalina si nu un Mircea Solcanu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am sunat la Racaru cu care ma si cunosc, numai ca nu suport sa-mi insulte cineva inteligenta, putea sa imi spuna cineva acum doua zile ca pot sa platesc 35 de euro sa imi schimb biletul, insa nimeni nu a facut-o. Ba mai mult acum doua zile mi-a spus o fatuca s\a las nr de tel ca ma suna cineva, nu m-a sunat nimeni...tu ai nimerit cand nervii mei erau la capat si mai sunt si in vacanta... adica 2 sapt

    RăspundețiȘtergere
  3. esti gay?asa se aude

    RăspundețiȘtergere
  4. Te citesc mereu..scrii frumos.Poate ar trebui s-o faci mai des , insa.
    Vacanta placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da,ar de cate ori trebuie sa mai raspund la intrebarea asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim9:30 a.m.

    Imi pare nespus de bine ca ai avut timp si pentru un reply.
    In legatura ca problema aceea , exista anumite proceduri prin care un client poate beneficia de servicii din partea operatorului de transport. Se pare ca ai avut ghinionul unui esec in ceea ce priveste indeplinirea corecta a acestora. Se intampla foarte rar , dar se mai intampla. Suntem oameni , nu roboti. Deci , suntem damnati erorii.
    Sper ca aceast mic si neplacut contact intre noi va trece cu bine.
    Mie imi place prea mult de tine ca sa sa trag concluzia gresita ca nu ai fi "intelegator" , din acest motiv ti-am scris.
    Oricum ar iesi , ma bucura faptul ca am avut ocazia sa stam de vorba (chiar si asa , cu suparari).
    Din partea mea ai tot respectul. Esti exact asa cum iti place. Din acest punct de vedere ne asemanam.
    Bafta multa! Vacanta placuta in continuare (daca nu cumva s-a terminat inainte ca eu sa iti scriu acest mesaj).

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim1:41 a.m.

    Trebuie sa recunosc prima oara cand te-am vazut la tv mi-ai parut un "altu" care se vrea vedeta, care tot ce stie e sa se dea in spectacol... Recunosc mi-ai captat privirea si interesul, dar nu am crezut ca in spatele imaginii pe care o vedeam se afla un om atat de misto, care gandeste liber si nu are nici o prejudecata, tocmai d'asta m-am si decis sa-ti las un offline, sa zicem :) Imi place sa cred ca pot citi oameni, chiar daca nu am nici o treba cu ei, dar cu zambetul pe buze iti zic ca ma bucur ca in cazul tau m-am inselat, rare ocazii cand mi se intampla asta... Bravo, te felicit pt usurinta, poate aparenta, cu care zici lucrurilor pe nume, pentru naturaletea pe care o ai si pentru faptul ca nu te ascunzi dupa deget incercand sa pari altceva decat ceea ce esti. Nu te schimba, avem nevoie de oameni ca tine care sa nu le fie frica de ceea ce sunt! ps nu am ajuns la milano, dar ma bucur ca am putut vedea o parte din el prin ochii tai... Andreea

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim1:35 p.m.

    Salut, e ok incercarea ta de a scrie pe blog. Se pare ca este si destul de apreciata. Fac parte din categoria persoanelor care are impresia ca te cunoaste cat de cat :))Cu toate astea parca m-as fi asteptat la altceva de la tine. Nu am nimic cu faptul ca stilul de a scrie este de genul "sa inteleaga tot poporul", insa ai putea fi mai atent macar cu semnele de ortografie si la literele lipsa (mancate); nu de alta dar nu ai vrea sa creezi impresia unuia care nu a avut tangenta cu gramatica decat in clasa 2a si atat! te pup si mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim4:05 p.m.

    ce tre sa fac ca sa mai pui si tu un post pe-aici? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi cer scuze ca ceea ce vreau sa spun este putin cam off topic. Insa cred ca este imperativ sa stie cit mai multi oameni despre abuzurile care se comit la Constanta impotriva libertatii de exprimare. La inceputul saptaminii trecute, Curtea de Apel Constanta a condamnat un jurnalist, pentru delict de opinie, la plata a 50.000 de lei cu titlul de daune morale in favoarea edilului, Radu Mazare. Pentru ca hotarirea instantei a fost considerata un abuz, in contextul concret in care s-a desfasurat procesul primarului cu jurnalistul, a fost initiata o petitie prin care se urmareste tragerea la raspundere a magistratilor care au restrins dreptul la libera exprimare si care au instituit un precedent foarte periculos.

    Petitia poate fi semnata aici:

    http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/impotriva_magistratilor_care_au_condamnat_o_pe_jurnalista_feri_predescu_in_procesul_cu_radu_mazare_-p16132043.html

    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim6:48 p.m.

    foarte dragute posturi,posteaza mai des daca ai timp :)

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca e cazul sa te-mpusti... sau daca nu ai pistol du-te in baie si taie-ti o vena, eventual doua, ca sa fii sigur!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum de aprobi asa comentarii?
    "Boogie spunea...
    cred ca e cazul sa te-mpusti... sau daca nu ai pistol du-te in baie si taie-ti o vena, eventual doua, ca sa fii sigur!

    11:09 PM"

    RăspundețiȘtergere
  14. hello mircea..m-am uitat azi la povestiri si am simtit ca trebuie sa vad daca ai un blog ceva pentru a-ti spune ca te admir foarte mult.esti o persoana deosebita si simpatica.toate cele bune iti transmit si sarbatori fericite. ma intreb daca mai e de actualitate blogu.sper ca da :)
    ari

    RăspundețiȘtergere
  15. esti minunat! trec printr-o perioada ciudata, si eram trista...ti-am citit blog-ul si ma insufletit imediat...mi-am reamintit ce frumoasa e viata.
    esti atat de vital, si firesc, si frumos, si talentat, si inteligent, si profund.
    ma bucur sa stiu ca esti un om atat de frumos.am citit cu atentie fiecare rand, si am interpretat cu drag fiecare cuvant...(am citit toate articolele tale azi:D)
    merci:*
    ai grija de sufletul tau!
    o fata,constanta

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim5:28 p.m.

    mircea, crezi că există vreo şansă ca o studentă la jurnalism(din păcate nu la MediaPro) să facă practică la Acasă tv? Ţi-aş fi deosebit de recunoscătoare dacă mi-ai răspunde :)

    RăspundețiȘtergere
  17. am citit un interviu in care ziceai ca ai lucrat in radio, ei bine eu am incep sa asc radio cu tine, eram fan. prima oara te-am auzit prin cl a 7a cred cand faceai tu o emisiune la sky vinerea parca cu o fata 'Aneta Cometa' :)) remember? care a plecat in Germania si mai tin minte din emisiunea aia ca bagai d fiecare data la incep sau la sf o mel 'in the night, in my dreams, i'm inloved with yo cuz u talk to me like lovers do....' app cine canta? in fine ideea e ca erai super tare si datorita tie am incep sa asc radio non stop, (eram sg care asc sky cand toti asc contact si uniplus) :)))) bft

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutari Mircea, frumos blog:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim5:08 p.m.

    Cand mai postezi si u ceva pe aici? Vrei sa te dam disparut?Imi place mult cum scri pe blog;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Mirceaaaa mai posteaza si tu ceva.:(

    RăspundețiȘtergere
  21. ;)) nice blog...si atat de bine ai vazut tu lumea din Milano. Pliiiiiin de romanasi pe-acolo, agitati ca niste Pepsi...(macar daca ar ramane in stadiul asta....) :-P
    gara e teroare, asa e, mai ceva ca cea din Galati!
    iar pe Via della Spiga mi-am pierdut si eu cam... jumatate din timp cand eram prin la bella cita' di Milano..magazinele acelea...cum sa-ti spun eu asa..."ma omoara, frate!" :-))) sunt durere...bani daca ar cadea din cer, taaaaaare bine ar fi..as fi un sufletel foaaaaarte fericit :-D hehe
    take care
    si mai scrie si tu ceva pe blog, la naiba !! =))
    pup

    RăspundețiȘtergere
  22. ;)) nice blog...si atat de bine ai vazut tu lumea din Milano. Pliiiiiin de romanasi pe-acolo, agitati ca niste Pepsi...(macar daca ar ramane in stadiul asta....) :-P
    gara e teroare, asa e, mai ceva ca cea din Galati!
    iar pe Via della Spiga mi-am pierdut si eu cam... jumatate din timp cand eram prin la bella cita' di Milano..magazinele acelea...cum sa-ti spun eu asa..."ma omoara, frate!" :-))) sunt durere...bani daca ar cadea din cer, taaaaaare bine ar fi..as fi un sufletel foaaaaarte fericit :-D hehe
    take care
    si mai scrie si tu ceva pe blog, la naiba !! =))
    pup

    RăspundețiȘtergere
  23. mircea, deci, te adoor.:x poate ai sa ma inviti si pe mine peste 5 ani la emisiunea ta 8-> sunt un mini-actor. sunt in clasa a 8a` la lic de arta fac pictura(arte plastice) de 4 ani,cor de 6-7ani,canto de 3, chitara de 1 an , stiu si 1,2 melodii la acordeon,am facut dansuri sportive 2 ani, balet 1. La anul, in clasa a 9-a vreau sa dau la teatru (la un liceu de arta) ma gandesc sa fac facultatea de actorie in bucuresti, si pe cea de criminalistica.te iubesc muult. adica te admir :x eu ma numesc livia si sunt din gl>:D< uBe la tn:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Te rog mai scrie si aici asa cand mai ai timp. Te rog nu mai fii trist, pt ca nu merita, viata poate fii asa de frumoasa uneori. Te rog sa ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim3:02 p.m.

    Buna,
    De ceva timp am tot cautat sa vad pe unde "te manifesti"si azi l-am gasit...am dat de blogul tau..deja e 15:05 si eu de la 11 tot citesc ..(am uitat sa spun dar am si invitati la masa si sfantu' stie ce face mancarea mea in cuptor)...sa nu pierd firu' epic...imi place blogul tau..imi place cum esti,cum le zici si-mi place...ca te vad genul ala "neaos" fara ifose si figuri gratuite...toate cele bune si cine stie poate facem o seara ca intre fete la Valcea...promit sa asigur cea mai "originala"cazare..:).Ce zici??

    RăspundețiȘtergere
  26. esti super mircea :)
    un super om cu o super inima + ca scrii foarte frumos

    >:D<

    :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim5:02 p.m.

    Salut,
    Cu scuzele de rigoare ca te contactam asa, dar deocamdata este o modalitate buna. Speram sa nu ne arunci intr-un colt.Apelam la oameni inteligenti si cunoscuti in blogosfera. Dupa ce vei citi acest comunicat, daca ai disponibilitatea sa te inscrii ar fi ok si cred ca ti-ar placea sa fii si un promotor al blogosferei bucurestene. Poate ne contactezi pe mail ( valecano@yahoo.com )sa discutam. Poti chiar sa ai propriul eveniment despre ceva anume …depinde doar de tine. Pana acum au raspuns pozitiv Serban Huidu si Sever Voinescu...urmeaza raspunsurile de la Cabral si restul VIP-urilor din blogosfera.
    Acesta este comunicatul:
    "Mesaj important pentru bloggerii din Capitală!
    Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc.
    Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO.
    Trimiteti mai departe mesajul sa circule in blogosfera. Multumim"

    Nu este o competitie unde premiile se dau dinainte, vor fi doar oameni destepti acolo...si reactiile pozitive deja au inceput sa apara: http://www.theflyonawall.com/2009/03/ziua-bloggerilor-bucuresteni-30-mai.html

    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim5:42 p.m.

    sall mircea,iti place trupa rbd??
    sper ca da..cu toate ca atunci cand a fst concertul si voi a-ti dat imagini la tv de akolo ai spus ceva de genu"visul frumos s-a terminat",crezi ca nu ne-a durut?

    RăspundețiȘtergere
  29. da-mi si mie id-ul de mess, mi-ar placea sa discutam :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu stiu cum sa incep..De fapt stiu cum sa incep!!Sunt un pic emotionata pentru ca ti-am citit blogul si fiecare rand pe care il citeam.. ma umplea de emotie.Poate multi te invidiaza ca ai reusit in viata..poate multi te admira.Eu zic..sa nu ii multumesti lui Dumnezeu ca ai reusit in viata...sa ii multumesti lui Dumnezeu ca esti un om special..ca iti plac lucrurile frumoase(dansul,teatru..etc).Chiar daca nu te cunosc..stiu ca esti un baiat minunat.

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim1:43 a.m.

    Te iubesc!Sincer

    RăspundețiȘtergere
  32. Andutza10:57 p.m.

    De ce nu mai scrii nimic? :( Te admir foarte mult pentru ca ai curajul sa fii tu .. pentru ac nu te ascunzi in spatele unor masti.Asta demonsteaza ca esti un om puternic... te admir , si mi-ar place sa am curajul tau!
    te pup, anda

    RăspundețiȘtergere
  33. esti super!superb!

    RăspundețiȘtergere
  34. chiar esti deosebit!si vezi, chiar fetele te plac!mie imi placi la maxim, sincer, esti tare scump!
    Dana

    RăspundețiȘtergere
  35. mircea cei tu tine, numai stim nimic de tine:(

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna...am o mare rugaminte, caut o melodie foarte draguta arabeasca ritmata care tot "apare" prin diferite reportaje la povestiri de noapte, chiar si in seara aceasta am auzit-o...as dori sa aflu cum se numeste pentru ca nu o gasesc pe nicaieri...multumesc anticipat si tine-o tot asa, esti foarte simpatic!

    RăspundețiȘtergere
  37. Uneori te percep ca fiind un tip amuzant uneori prea ingust la minte dar observ ca tu traiesti doar prin teatru,el iti da viatza sau tu ii dai lui?....
    P.S. Nu te prosti cand afirmi ceva sau postezi ceva pe blog ca nu inteleg nici eu ce vrei sa zici deci incearca sa editezi cu clam si rabdare....

    RăspundețiȘtergere
  38. Incep sa raspund ca vad ca nu mai tine cu lenea, desi acum sunt la odihna....ai dreptate Ionut, cea mai mare dreptate...o sa scriu mai calm si mai asezat...si nu pe scaun, ca sa nu mai spui ca sunt neserios, dar doar daca promitrio sa faci si tu la fel in comm....calm, nu clam...era o gluma sper ca nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  39. Anonim5:02 p.m.

    buna mircea
    e dragutz tot ceea ce scrii pe blog si e foarte interesanta si captivanta si emisiunea povestiri de noapte.eu am insa un repros daca il pot numi astfel...mereu se discuta de aceleasi persoane...sincer ii stiu viata pe de rost a lui lorette,a monicai,a ginei pistol...si a multor manechine...de ce nu faceti reportaje si despre alte modele celebre prin strainatate.uite de ex: eu am lucrat ca model in afara si inca lucrez la milano si cunosc o multime de modele romance care castiga enorm si sunt extrem de frumoase...sunt foarte cautate in afara...e rusine ca in tara lor sunt nimeni din pacate!
    bine ca ii dati atentiei ramonei gabor care nici nu arata ca un model profesionist sau andreei tonciu care la fel ...ele nu sunt modele.v-as putea da nume importante cu portofolii profesioniste si cv-uri consistente:madalinea ghenea,anca plosceanu,cezara bora..care imi sunt colege de breasla,sunt modeste si se afirma prin multa munca,seriozitate,frumusete si nu prin scandaluri.stiu!asta se vinde cel mai bine..insa dati un search pe google despre fetele despre care v-am mai spus si veti vedea...iar daca credeti ca nu aveti ce scrie despre ele...credeti-ma...merg in cluburi ca GOLD al designerilor dolce&gabbana, ARMANI sunt cunoscute si ravnite de cei mai bogati oameni de acolo...daca asta v-ar face mai informati!
    ar fi parca niste noutati mai de calitate zic eu!
    sa auzim de bine ...si voi tineti-o tot asa ca sunteti simpatici si amuzanti(tu si cabral)pupici

    RăspundețiȘtergere
  40. Tot ce vreau sa zic e ca imi placi, esti foarte ok si inca ceva, cel mai bun prieten al meu ..e un baiat...gay, ma inteleg cu el mai bine decat m-as intelege cu o fata.
    So, toate vorbele rele care iti sunt adresate pune-le la spate, cei care te judeca ar trebui sa se uite mai intai in "curtea lor" si sa-si analizeze viata lor pana sa arunce cu noroi in altii.
    Take are!

    RăspundețiȘtergere
  41. Anonim6:40 a.m.

    eu stiam ca gasesti mai des femei prostituate pe strazile din Milano decat barbati...nu a fost intamplator,nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Anonim3:19 p.m.

    Pacat ca romanii din strainatate ne fac de ras.Esti norocos sa poti calatori peste tot.

    RăspundețiȘtergere