joi, mai 21, 2009

Revin...Be Gentle

28 de comentarii:

  1. CUM MAMA NAIBII SA FIU "GENTLE"???
    TE-AM ASTEPTAT PANA MI S-AU LUNGIT URECHILE! ARAT CA UN HOBBIT ACUM! NU A FOST ZI SA NU ITI VERIFIC BLOGUL SI SA NU CONSTAT CU DEZAMAGIRE CA NE-AI UITAT!
    SI TU VREI ACUM SA FIU "GENTLE"??? :))
    Sper sa vii cu o explicatie plauzibila!
    Sa te vedem... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cippy, la naiba, acum nu am una dar sper ca pana maine sa gasesc o explicatie, dar sa stii ca mie imi plac hobbitii:)

    RăspundețiȘtergere
  3. participi la pride? daca da, de ce? daca nu, de ce?

    RăspundețiȘtergere
  4. mircea sper sa nu fie lunga asteptarea noastra. We need you darlin>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Sinziana, nu particip, imi iau vacantza, fac "pride" in fiecare seara in fata a vreo 2 mil de oameni. Cred ca cea mai mare mandrie este sa faci kestia asta prin bun simtz si cu responsabilitate.
    Dupa parerea mea, nu consider utila plimbarea pe bulevard cu stegulete doar ca sunt diferit, mai bine aratam fiecare ca suntem diferiti prin, buna crestere, bun simt si cu ceva care sa ramana dupa noi...pe bulevard raman pasii si pietrele aruncte de pe margine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sinziana, nu particip, imi iau vacantza, fac "pride" in fiecare seara in fata a vreo 2 mil de oameni. Cred ca cea mai mare mandrie este sa faci kestia asta prin bun simtz si cu responsabilitate.
    Dupa parerea mea, nu consider utila plimbarea pe bulevard cu stegulete doar ca sunt diferit, mai bine aratam fiecare ca suntem diferiti prin, buna crestere, bun simt si cu ceva care sa ramana dupa noi...pe bulevard raman pasii si pietrele aruncte de pe margine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mircea,
    multumesc pentru raspuns. e drept, asta cu in fiecare seara... din pacate nu te-am vazut niciodata, pe de o parte pentru ca sunt plecata din patria muma de ceva vreme, vreo 6 ani, si de pe alta pentru ca nu ma impac deloc bine cu televizoarele :(
    si ca sa fac ceva periaj, desi nu as zice numai pentru vorba buna, te admir pentru felul in care iti asumi "diferenta"
    suntem de-o seama, asa ca banuiesc ca ai destule amintiri din vremurile articolului 200. as vrea tare mult sa aud un cuvant, doua despre cum a fost pentru tine. sunt sigura ca nu ai foarte mult timp la dispozitie, asa ca te incit numai...
    toate bune,
    s

    ps. eu am fost la pride, la prima si la a doua, cred, dupa aia nu am mai ajuns. nu pentru ca sunt diferita, ci pentru ca mi se pare o cauza buna sa poti merge pe strada fara frica, nu numai o zi pe an, inconjurat de jandarmi, ci in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
  8. sa inteleg ca te-a suparat comentariul meu, de nu i-ai dat accept? :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim5:24 a.m.

    nu inteleg ce te tot intreaba lumea daca participi sau nu..fiecare face ceea ce simte,nu, atunci unde mai e libertatea?
    Mai lasati-l in pace oameni buni, vorba lui, sa-i dea unii si altii cu pietre in cap? Ce sens are? Eu cred ca felul in care se afirma este de ajuns ca sa dovedeasca cine este...si indiferent care sunt parerile sa nu uitam ca nimeni nu-i perfect! Tocmai asta e frumusetea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai zis ca revii! Peste alte 6 luni?
    Stau de o saptamana pe blog. Am slabit 3,5 kg, mi-au crescut plete, iar urechile...ei bine, urechile sunt maaaari si luuuungi... ori ma ia Moshu'n gashca lui la iarna sa-mpartim cadouri, ori ma arunca trollii in gaura lui sauron...
    te-am convins ca e timpul sa te intorci pe planeta-mama? :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hello

    Mircea I simply adore you!
    esti dinamic, plin de viata si mai ales esti TU
    Bravo.
    tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim2:17 a.m.

    Bha baiatule ca dak erai domn te catalogam ca atare, tu esti un mascrici si un papagal... nu esti prost ca am observat ca nu esti asa prost, da nu stiu cum poti tu sa vorbesti de Dumnezeu cand tu esti un homosexual,mha eu n-am nimic cu voi numai ca nu va sufar.... ai sa zici "e la naiba in pui mei"ca atat stii sa te caci pe tine ca un fraier ce esti ca ne faci rasa de ras homosexualule.....revinoti ca faci pacat de moarte si vesnicia e grea tata ai saplangi si ai sa regreti dak nu-ti revii la realitate pentru ca Dumnezeu te iarta tu poate nu esti un om rau scuzama k am fost mai dur da revioti mah k esti barbat nu femeie trebuie sa fii responsabil sa ai mostenitori k viata e frumoasa si o sa fie si mai frumoasa insa dak nu schimbi macazul s-ar putea sa nu te mai ajute nimeni....ia mesaju meu ca un gest crestinesc si ia aminte putin la Dumnezeu si la ce facem noi pentru Dumnezeu ca eu nu pot sa cred ca nu iti poti stapani gandurile alea tapite alti se abtin saraci si e la femei si nu recur la alte mijloace si tu nu poti vrei sa spui hai bagati mintile in cap si revinoti ciao ...

    RăspundețiȘtergere
  13. cristina adami3:24 a.m.

    Salutare,LA NAIBA! sunt CRISTINA si locuiesc in Germania,mi-as dori din suflet atit eu cit si fetita mea de 8 ani sa ne faci cu mina in editia de luni a POVESTIRILOR de NOAPTE.TE pupici pe obrajori si ramii asa ca iti sta bine, la naiba!Te iubim ( si pe CABRAL),te rog sa-i transmiti, danke!
    wh

    RăspundețiȘtergere
  14. melodia asta ... era o insemnare pe blogul celui mai bun prieten al meu ... si tu imi amintesti de el !
    nu ma uit cu regularitate le povestiri de noapte insa imi place sa zambesc la ironiile voastre subtile .. cred ca de asa ceva avem nevoie pentru a face mici schimabri .. care sa se transforme intr-o schimbare majora in ceea ce priveste atitudinea oamenilor fata de adevarata moralitate si adevaratele probleme de evaluare a calitatilor oamenilor ..
    da..cred ca am devenit prea serioasa ! :D toate cele bune ! :

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim4:38 p.m.

    felicitari pentru profesionalismul de care dai dovada in fiecare emisiune

    este o adevarata placere sa vad o emisiune moderata de tine

    daniela

    RăspundețiȘtergere
  16. Mircea esti foarte tare :),tine'o tot asa...apropo dargutz catelul tau...:*

    RăspundețiȘtergere
  17. veronica1:56 p.m.

    MIRCEA MAI INCEARCA DACA POTI SA INTRI SI TU PE MESS,STIU CA AI TIMPUL FOARTE INCARCAT DAR CHIAR VREAU SA VORBESC CU TINE. AM LUAT IDUL TAU DE LA O PRIETENA SI TU MI-AI DAT ADD.(veronica_...... cauta si ai sa-l gasesti) e foarte tare BE GENTLE.sper sa vb cu tine macar o data.abia ast sa te vad la POVESTIRI DE NOAPTE MISS U!:X :*

    RăspundețiȘtergere
  18. @ veronica... ai putea sa imi dai si mie idul lui? mai mircea ai zis ca te intorci...oricum ador pantalonii tai albastri:x

    RăspundețiȘtergere
  19. ICH LIEBE DEN MIRCEA2:28 p.m.

    CRED K TOATA LUMEA ITI SPUNE CAT DE DRAGUTZ POTI FI SI ADORABIL,EU UNA TE-AS ASEMANA CU CEL MAI FRUMOS PISOI SAU CU CATELUSUL TAU LA FEL DE ADORABIL,DAR TU ESTI MAI ADORABIL!iti urmaresc mereu emisiunea esti un scump SA NU IEI IN SEAMA PROSTII CARE FAC GLUME CA AIA SUNT VAI DE CAPU LOR DE BOI SI VACI,DAI DREQ.NU MERITA NICI SA-I SCUIPI IN OCHI RETINE CE-TI ZIC MIRCEA,U ESTI FOARTE INTELIGENT SI SIMPATIC SI IUBIT DE APROAPE TOTA LUMEA,PS.DONT WORRY,BE HAPPY

    RăspundețiȘtergere
  20. ESTI UN SCUMP MUMOS TE BESC

    RăspundețiȘtergere
  21. sincer...nici nu stiu cum sa incep imi trec o mie de chestii prin cap.de ce nu te impusti,daca tot am pomenit de cap?sau de ce nu ne lasi pur si simplu in pace si sa te retragi din viata,oricare ar fi ea,nu numai cea artistica.voi poponarii sunteti niste exemplare care faceti de rusine rasa umana,in special cei care va purtati ca niste fetite retardate,pentru ca nici o femeie normala trecuta de treispe ani nu se poarta asa,deci e si mai ciudat sa se poate un barbat asa.tu chiar nu realizezi ca nu numai ca esti ciudat,dar esti de-a dreptul ridicol si ca e normal ca lumea sa rada de tine?voi poponarii nu vreti sa fiti discriminati,dar se ajunge la a discriminarea normalitatii.nu ma intereseaza cu cine ai interactiuni sexuale,dar e de prost gust sa te porti asa si sa anunti pe toata lumea.din moment ce e scarbos cand un cuplu heterosexual se apuca sa-si expuna viata intima de ce ar fi mai ok sa va expuneti voi?CIUDATULE ma intreb daca lasi comment-ul

    RăspundețiȘtergere
  22. Georgiana9:12 p.m.

    Mirceaaaaaaa !! La naiba , de cand te caut :( off abia astazi am gasit blogul si imi pare rau :( vroiam de mult sa stau de vb cu tine :P Well ... as vrea sa stii k imi esti tareeeeeeee drag si te iubesc :D imi place la nebunie felul tau de a fi , nu te schimba pentru nimeni si nimic ;) Te admir a lot :x:x:x sper sa imi raspunzi ... Pupiciiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  23. veronicutza3:53 p.m.

    MIRCEA ESTI O DULCEATA DE BAIAT SI O PERSOANA CU CARE SE POATE PURTA O CONVERSATIE ,ITI SPUN CV SINCER MA KAM SCOATE DN SARITE CIPP CIRIP ALA SAU CUM IL CHEAMA CE TOT COMENTEAZA LA ADRESA TA CA AIA NU-I BN BLABLABLA NIKI NU SE COMPARA CU TN.TE BESC SI NU RATEZ NICI O EMISIUNE DE A TA CE-O SA MA FAC ALEA 5 ZILE KND VEI FI IN VACANTA NU JTYU,AST.PAPA.PLS DA-MI ACCEPT LA COMENTARIU E SCRIS DN INIMA PT TINE.

    RăspundețiȘtergere
  24. hey hey ;)) look who's back! ;-) hai ca credeam ca ai cazut de pe planeta! :)))
    welcome back!
    of, la naiba!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim6:19 p.m.

    mircea, esti de nota 10, acum am intrat si eu si am citit cateva mesaje, si mi a atras atentia mesajul lui"anonim"...si as vrea sa ti dau replika un pik, daca imi permiti...:)
    Draga Anonim, lasa frustrarile, inceteaza sa jignesti oamnenii pe care nici macar nu i cunosti, lasa prejudecatile deoparte tipule, genul asta de gandire nu o sa te ajute niciodata in scurta si patetica ta viata. Ca sa fiu mai concisa, nu ti mai etala parerile tale de toata jena pe blogul omului, tine ti ideile pt tine, pt ca oricum tu nu contezi. DELOC. Imi pare rau pt tine sincer, esti demn de toata MILA !
    Mircea, te rog sa nu pui la suflet ce ti scriu indivizi de genul asta, sunt prea inchisi la tartacuta, noi te iubim asa cum esti , exact cum esti. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim3:12 p.m.

    I liked the lyrics.Don't let agressive comments to affect you.They don't understand we are free to choose our way.

    RăspundețiȘtergere
  27. Giovanni4:00 a.m.

    Hmmm Tiziano Ferro ... Il ador :X .. si pe tine:X

    RăspundețiȘtergere