vineri, aprilie 16, 2010

?

3 comentarii:

  1. Mircea abia astept la naiba sa povestim .. pe cine vei avea invitat in aceasta seara?

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte reusita poza. salutari din partea mea :d multa bafta.rafael

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mircea!Tin sa te felicit pentru emisiune!Esti foarte carismatic si reusesti sa intri cu repeziciune in sufeletul publicului!Am auzit numai vorbe de lauda legate de tine..Eu sunt din Constanta si sunt studenta la jurnalism..Am o doua intrebari la care imi doresc sa primesc un raspuns:Crezi ca un jurnalist ``curat`` are sanse sa reusesca intr-o societate intoarsa pe dos?!mai este rectidudinea morala o valoare?
    Ma ingrozeste numarul de studentii care isi doresc sa fie jurnalisti(cel putin din bucrurest)..Pitipoancele cred ca la jurnalism inveti cum sa defilezi pe holutile bibliotecii, sau cum sa zambesti la unu cu portofel blindat cu euro..Ei bine nu-i asa..Eu cel putin nu stiu cum sa ma impart..Merg la radio,scriu diverse articole ,iau lectii de dictie...Am niste profesori deosebiti care se dedica in totalitatea..Sunt oarecum dezamagita de modul in care se practica jurnalismul acum..Insa tind sa cred ca pot schimba ceva..Pana la urma jurnalistul este chirurgul acestei societatii..Inca odata felicitari ptr emisiune!Ella Cta

    RăspundețiȘtergere