vineri, aprilie 09, 2010

Animale de companie

Nici nu stiu ce titlu sa pun povestioarei de mai jos.
Joi seara am avut-o invitata in platou pe Celia, care mi-a povestit ca s-a despartit de Kemal, omul cu care trebuia sa se casatoreasca pe 10.10.2010.

Evenimentul nu mai are loc si fata, sincer. e foarte trista. Dupa cum stiti are un catel pe care il cheama Ashk. In parc, Ashk s-a imprietenit cu o catelusa Yorkshire terrier pe care o plimba o fata, verisoara Biancai Dragusanu. Au decis astfel in aceste zilet de primavara si hormoni sa-i imprieteneasca si mai mult adica in sensul in care catelusa Biancai sa faca pui...

In acelasi timp nici Bianca nu mai este cu Catalin, nu stiu daca planuisera vreo nunta pe 10.10.2010, insa cert lucru este ca nu se mai casatoresc.

Intrebarea mea este, noi, oamenii nu suntem de fapt animalele de companie ale partenerilor nostri cu patru picioare ? Nu sunt ei mai intelepti?

Un lucru este sigur, daca ramai singur si esuezi lamentabil inrt-o relatie, inseamna ca animalul tau de companie va cunoaste fericirea si implinirea sexuala...curand!

15 comentarii:

  1. Anonim1:15 p.m.

    Poate daca ai scrie si tu mai citet ar fi mai buna postarea..Asta asa ca stii pe viitor..
    Aveam pretentii..

    RăspundețiȘtergere
  2. clar o pisica te considera animalul ei de companie..un ciine insa nu

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1:20 p.m.

    Mie mi se pare chiar buna postarea, destul de citeata si destul de interesanta.si este adevarat ca intre noi si animalutele noastre se creeaza o relatie stransa de reciprocitate, si de asemenea, este adevarat ca uneori animalutele noastre sunt mai implinite decat noi oamenii.
    you cand find me on: http://killeritza.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit postarea asta in ziua in care a postat'o si era plina de greseli gramaticale..pe parcurs am vazut ca a corectat "micile greseli" ce'i drept am intarziat cu un comentariu in ziua respectiva..
    Ma rog..

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim2:38 p.m.

    Nu stiu daca animalul meu de companie i-si va cunoaste implinirea sexuala daca eu esuez intr-o relatie,ca nu-ti studiez acum intelectul, dar ceea ce este cert, e ca ai un comportament anormal. Te-am vazut la Povestiri de noapte. M-am cutremurat cind te-am urmarit. Esti fara indoiala o ciudatenie. M-am uitat intimplator, la emisiune, si mi-ai sarit in ochi. Comportarea ta este bizara, nu este de om normal.De ce sintem fortati noi telespectatorii, sa privim asa ceva? Atit. In continuare, am sa ma abtin.

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce nu vorbesti in numele tau si atat, pt ca oricum nu ai un nume....si nu, nu te forteaza nimeni, Ceausescu a murit, stiai? si nici el macar nu te forta sa privesti televizorul. Iti recomand niste introspectii referitoare la toleranta, daca nu gasesti nimic acolo(plec de la premisa ca stii ce este o introspectie) incearca o lectura, doua, poti sa incepi cu Gulliver, Swift

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim :) vorbeste in numele tau. Mircea esti super! nu trebui sa bagi in seama toti prostii

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim4:12 p.m.

    Mircea esti cel mai tare!! sa nu te schimbi niciodata eu ma uit mereu la povestiri de noapte si tu si cabral sunteti super .. imi place foarte mult felul tau de ai fi esti asa foarte funny .. cel mai tare!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Lady CS10:19 p.m.

    Ma intreb de ce tocmai oamenii care nu stapanesc nici macar gramatica limbii romane au curaj si tupeu sa dea sfaturi si sa ii critice pe altii?!... in primul rand daca tot vrei sa il critici pe altul, parerea mea e sa o faci "pe fata", sa iti dezvalui identitatea... sau poate tocmai de aceea scrii sub numele de "Anonim" ca sa nu ISI bata joc lumea de tine ca nu stii nici macar sa scrii corect: "i-si va cunoaste implinirea... "
    Deci cum ai fi tu in stare "sa ii studiezi intelectul" cuiva din moment ce nu ai fost in stare sa studiezi nici macar notiunile de clase primare ale limbii tale?!...

    Mircea, ai toata admiratia mea pentru sinceritatea ta si tot ceea ce faci! Cine nu e de acord sau nu te place sa nu se uite la TV cand ai emisiune si cu atat mai mult sa nu intre pe Blogul tau!...
    Referitor la remarca ta... si eu m-am despartit in februarie de iubitul meu si acum pisicul are mai multa atentie...:) deci, ai dreptate! :))
    Mult succes si asteptam sa mai scrii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim1:51 p.m.

    Pt. Mircea. Raspuns la comentariul de la 1:40. Am 37 de ani si nu-mi dai tu lectii de cultura, asta este cert. Si daca esti anormal, nu te forta sa dai lectii si sa pari altfel. Stiam ca Ceausescu a murit. Tu stiai ca va puteti trezi cu un proces pe cap? Ma fortezi sa ma uit la un lucru pe care tu nu-l pricepi. Nu e vorba de schimbarea canalului. Esti slab in gindire, dar nu am sa-ti dau eu lectii. Fi mai decent si ponderat, ca situatia e delicata, nu-i vorba de toleranta. Fa ce vrei in intimitatea ta, dar i-ti manifesti anormalitatea public. Tu stiai ca a murit Ceausescu? Deci am dreptul sa comentez...si chiar sa iau masuri. Ne uitam la o anormalitate, ce are efecte asupra noastra si a copiilor nostrii. Am incheiat discutia cu tine, e clar ce pricepi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim4:28 p.m.

    Lady CS!: pe fata cu ghilimele, inseamna ascuns, daca nu stiai ,opusul, analfabeto! Inainte sa critici pe altii, uite-te la tine. Deci cum as fi instare sa studiez cuiva intelectul, este ca nu stii in primul rind cine sint. Si nu are legatura cu gramatica, scrisa in fuga pe net. In legatura cu clasele mele primare, ai fi mirata. Ale tale cum sint, ca vad si cum judeci? Profilul i-ti permite sa fii si anonim, deci nu sint obligat sa aleg ce vrea altul. Si a mai fost altul anonim, care m-a facut prost. Si asta intreg la cap.Si asta judeca.Esti liber sa i-ti placa homosexualitatea, ca si lui Lady CS, dar nu te baga in vorba cu mine, nu discutam cu tine.Pentru ca timpule, te pot jugni si eu, e clar ca esti prost. E clar dece merge peste tot prost, uite cum judeca multi.Sint liber sa scriu ce vreau, nu va cer acordul voua, sau aprobarea.
    D-le Solcanu, daca doresti, poti sa nu publici comentariul meu anterior, raspuns la ce ai spus.
    Considera-l retras. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim3:33 p.m.

    mircea....am nevoie de ajutorul tau. te rog da-mi adresa ta de mail. mersi

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim1:20 a.m.

    Mircea coloreaza emisiunea, o face mai frumoasa, mie una imi place f mult de el cum prezinta.
    MuLt succes si cat mai multe emisiuni:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim8:38 p.m.

    Ai dreptate Mircea :)) pisoiul meu e castrat, cred ca de aia am eu noroc in dragoste.
    P.S: imi placi, esti tare, te admir ! Iti urez sa ai noroc in tot ceea ce faci.

    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim1:56 p.m.

    Poti sa-mi spui si mie unde il tunzi pe Rich? Am si eu un yorkshire si vreau sa-i schib frizerul! Multumesc

    RăspundețiȘtergere