duminică, aprilie 04, 2010

Lond ON

La ora la care scriu, zboooor. Vin de la Londra unde mi-ar placea sa-mi petrec chiar si sfarsitul lumii, nu de alta dar sunt convins ca englezii l-ar organiza si pe asta foarte bine.

O sursa de creativitate , iar dupa mine un spectacol care nu se termina niciodata, pentru ca daca te opresti sa te uiti in jur e ca si cum te-ai uita la un film, in care toti cei care trec pe langa tine sunt actori.

Atat de diferiti ca stil sau infatisare, idei sau nationalitate, culoare a pielii sau orientare sexuala , mereu am senzatia ca ma uit la un film al carui subiect unitar este chiar Londra.

Desi este plin de reguli peisajul si oamenii care se supun, iti dau o pofta asa de mare sa te simti liber incat intri si tu in acest film. Nu pot sa afirm ca este locul perfect, pentru in astfel de locuri te plictisesti repede, insa este locul care te provoaca succesiv sa iti contruesti efigii ale zilelor pe care le petreci acolo. Iti provoaca mintea si mentalitatea sa se largeasca sa vada ca desi Pamantul se invarte , oamenii nu stau pe loc, iar asta nu numai de dragul de nu exista contradictie in termeni.

De multe ori am senzatia ca orasele europene seamana intre ele, Munchen, cu Praga, Praga cu Paris, Paris cu Milano, insa Londra este altceva, iar asta tine mai mult de spiritul liber al celor nascuti pe insula.

-scris la momentul respectiv si uitat in laptop in documente-

28 de comentarii:

  1. Buna Mircea. Imi place mult cum te imbraci. Cate perechi de tenesi ai acasa, ca in fiecare emisiune te vad cu alta pereche ?!...Cred ca nici tu nu le mai stii numarul.
    Stilul tau vestimentar imi aminteste de Yoji din Miami Ink de pe Discovery, cred ca ai vazut.
    Mai putin sacourile cu maneci scurte din emisiune...:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim1:25 p.m.

    bah, tu esti bombonel?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim3:45 p.m.

    Stie Moni ce stie :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim5:09 p.m.

    Esti un norocos sa poti calatori oriunde.

    RăspundețiȘtergere
  5. Londra e un oras frumos cand il vizitezi 5 zile , dupa care isi pierde farmecul la fel ca orice alt lucru.
    Orasul care iti ofera totul...si... din care nu iti poti permite nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un tip inteligent s-a gandit sa faca o petitie nationala...prin care cere sa fie numit manager la Adevarul :)

    http://cati-ca-voi.com/ma-propun-director-editorial-la-adevarul/

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru un bukress-tean, votant de vanghelie si oana mezel, orice strada asfaltata si populata cu oameni care nu scuipa seminte si nu injura, reprezinta un film de succes!!!! pai tu la antene unde votkulescu si fii'sa scuipa seminte in capul tau, traiesti tot intr-un film...dar e horror!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am vazut Londra, dar feelingul pe care il am cind povestesti este la fel cu cel pe care-l ai cind esti in Berlin

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai avut si pantalonii galbeni, tenisii rosii si tricourile verzi cu tine la Londra. Si le-ai aratat ce inseamna sticlete romanesc?Atunci e bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dragut scris...Cred ca esti cu mult mai sensibil decit arati...

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim1:46 p.m.

    Homosexualule, de ce nu ramai la Londra ta printre perversi, pakistanezi, betivi si alte specimene de soiul asta?
    Nu serios, cine iti da tie voie pe sticla sa poluezi mentalul romanilor cu atitudinea si preferintele tale sexuale ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonimule(nasoala titulatura, dar alta nu era disponibila) cel putin eu ma incadrez undeva, cumva, tu? Un anonim. Daca aveai o urma de inteligenta iti spuneai macar Gigel, nu de alta, dar sa ai macar un nume. Datorita "mentalului" romanilor, eu am unul si le multumesc, tu?
    Cat despre aparitia pe sticla, mentalul are in subordine si mana, iar mana telecomanda...
    Ma bucur acum insa, ca asa o sa ramai, anonim, e trist, nici sex nu ai, identitate nici atat si cred ca esti si foarte nesigur in ceea ce priveste sexualitatea ta.
    Pupici si o viata frumoasa sa ai, a ta! Sau cum ar spune vreun londonez , pervers, betiv sau pakistanez...GET A LIFE!

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa percepi tu Londra ?
    Înseamna cu eu , sotia mea si fiul meu nu suntem
    sariti de pe fix...pentru ca exact asa am vazut-o si revazut-o si noi.

    RăspundețiȘtergere
  14. sal mircea!!!...ai fost in piccadilly,soho...e suuuuper,oamenii sunt foarte amabili,plini de viata m-am plimbat 5 ore pe acolo si inca mai vreau...

    RăspundețiȘtergere
  15. corina6:17 p.m.

    buna mircea...am venit la londra acum 5 ani...dupa 6 luni vroiam acasa ...iar dupa alte 6 am hotarat sa raman aici definitiv...am avut noroc sa intalnesc oameni deosebiti care m-au ajutat in decizia mea...iar orasul il iubesc...si mai ales hyde park in timpul verii...este un oras expensive dar curat si mai ales civilizat ceea ce acasa nu vom intalni nici peste 1000 ani !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim6:44 a.m.

    Homosexualiatatea nu este orientare ci dez-orientare sexuala. Orientarea sexuala este catre o persoana de sex opus. Orice altceva este dezorientare. Pe de alta parte homosexualii nu au dreptul de a se considera minoritate si nu au dreptul de a pretinde drepturi speciale. Ei nu pot fi considerati o minoritate pentru ca nu au trasaturi innascute si transmisibile urmasilor. Exista solutii terapeutice impotriva hosexualitatii. vezi saitul homosexualitate punct ro

    RăspundețiȘtergere
  17. Praga seamana cu Viena. Paris este unic. Orasele din Germania seamana foarte putin cu cele din Elvetia,dar tot au ceva diferit. Eu imi pot da seama diferentele lor, fiecare au farmecul lor...La Londra nu am fost ,dar mia placut Amsterdamul vazut din avion, dar tie? oricum era acum 3 luni cand iarna inca nu ne parasise...eu am plecat din Amsterdam in alta directie. Te pup si am sa iti scriu. Oricum arati super in realitate decat la TV

    RăspundețiȘtergere
  18. frumos oras Londra nimic de zis,am fost o sapt si mi-a placut,civilizatie ,curatenie si multe parcuri si spatiii verzi...
    dar mai frumoasa este Roma,nu as face schimb pt nimic in lume Roma cu un alt oras

    RăspundețiȘtergere
  19. Monica8:39 p.m.

    fratilor, mai terminati cu criticile in privinta sexualitatii unora sau altora. Aici se scrie despre Londra, despre ceva la care unii numai viseaza .......

    RăspundețiȘtergere
  20. Dr.De Froy7:29 p.m.

    Mai fetelor trebuie sa intelegeti ca ai un disconfort marcant ca barbat fata in fata cu un gay.Deci el este un barbat normal cu sentimente si insticte normale numai ca pe invers.Buuun....acuma stiti si voi ca orice barbat pe care il aveti in fata se gindeste numai si numai la un lucru.Acum puteti continua singure rationamentul ca mie imi vine deja sa vomit.Brrr....

    RăspundețiȘtergere
  21. Dr.De Froy7:59 p.m.

    Sigur ,si ca om care apreciaza jocurile de cuvinte Blog Job imi trezeste atentia normal si iar va rog fetelor sa faceti acelasi exercitiu de rationament ca eu...whoaaach!Scuzati-ma va rog dar de data asta nu m-am putut abtine.

    RăspundețiȘtergere
  22. cateodata simt ca oriunde altundeva oamenii sunt mai diferiti, mai speciali...mai deschisi la minte si suflet decat romanii. Dar fiecare tara are oamenii ei unici..depinde doar cum ii percepi.Poate ca ar fi trebuit sa fiu de alta nationalitate si sa ii privesc pe romani din exterior ca sa imi schimb parerea. Am visat mult timp sa ajung in Londra...poate ca se va intampla..pana atunci...visez sa ajung si la Paris:)). Dragut blog, ar trebui sa scrii mai des.

    RăspundețiȘtergere
  23. Dr.De Froy6:58 p.m.

    Domnule Solcannu ,ce se intimpla cu acest blog?L-ati transferat in alta parte?Cit dureaza un zbor Londra -Bucuresti?Ati nimerit in "The Zone" cumva?Stiti la ce zone ma refer?Nu mai stati mult ca vin langolierii, iesiti cit mai repede de acolo ,nu vrem sa va pierdem.Sau cu alte cuvinte ,mai actualizati domne blogul,ar fi timpul de un Lond OFF.

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim1:11 a.m.

    I AM de acord cu LOND OFF!idiotii, betivani si batausi de strada ca Englezii[locuii my to printre ei [englezi]o vreme]...dar,sincer sunt INFECTI,LIPSITI DE ORICE ....SUNT RUPTI DE REALITATE....IN uk AI IMPRESIA CA ESTI INTR UN FILM DE GROAZA...BRRRRR.asa ca,stimati curiosi ,keep my advice,uitati de UK,incercati maybe, o Germanie,Austrie etc....

    RăspundețiȘtergere
  25. Mircea,ai scris despre Londra exact ce simt si eu,si crede-ma ,nu te mint,traiesc aici de cateva luni bune,Londra este un oras in care nu te plictisesti niciodata,cu sau fara bani in buzunar{doar un Oyster}..cat despre oamenii care sunt antiLondra {dar totusi traiesc in Londra}eu cred ca sunt oameni limitati si obtuzi,oameni pentru care arta,civilizatia nu inseamna foarte mult..hai sa nu ne suparam pe nimeni...salutari din Londra!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sunt perfect de acord cu tine,fiind ca m-am intors de la Londra acum 3 zile si la fel am simtit cand ma aflam acolo - libertate, destindere, inspiratie si energie pozitiva.

    RăspundețiȘtergere