luni, octombrie 15, 2012

Paris

Sunt a.... oară la Paris, orașul iubirii si al oamenilor ( este ciudat un pic cum Dumnezeu si oamenii își împart orașele). Deși am fost de multe ori aici, nu am fost niciodata: îndrăgostit la Paris, numai îndrăgostit de Paris. Intelepciunea vine odată ci vârsta si cu suferinta si am învățat ca poate scena iubirii la Paris nu e pentru mine, nu e din filmul meu, din povestea mea. Deși mi-am dorit mult asta nu s-a întâmplat niciodata.

Si cum spuneam cu intelepciunea, am învățat sa ma bucur de ce trăiesc , cât si cu cine decât sa sufar pentru faze din filmul altora la care am tanjit toată tineretea si care nu se regăsesc in scenariul meu.

Poate am suferit pentru un cliseu, nu am cum sa aflu si nici nu știu dacă mai are farmec la 36 de ani cand nu mai astept si nici nu mai vreau, mă bucur numai pentru ceea ce am primit; prieteni

7 comentarii:

  1. Stii ca asa se intampla: cand nu mai ai asteptari, vine si marea dragoste, respectiv indragosteala in Paris. :-)
    Si eu ador Parisul....

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim6:43 a.m.

    Mircea , multa sanatate sa-ti dea Dumnezeu.Cred ca nimeni nu a mai relatat asa frumos limita dintre viata si moarte. M-ai emotionat si mi-am schimbat parerea despre tine. Ai dreptate e asa usor sa judeci cand nu esti in cunostinta de cauza.Sa fii iubit! Leny.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim4:00 p.m.

    Salut Mircea am si eu un chist arahnoidian pe creier exact ca si tine de 3,7 cm care imi afecteaza ochii si urechea stanga, as vrea sa stiu la ce spital din Viena te-ai operat si cat a costat opeatia ms frumos astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rudolfstiftung se cheama spitalul insa cel care m-a operat este doctor la Rudolfinahouse care este o clinica privată . Nu stiu cat a costat pentru ca fiind urgență, am fost cu formularul E112 (SII) , iar costurile sunt suportate de Casa de Asigurări de Sănătate .

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim3:02 p.m.

    Sa inteleg ca trebuie sa ma duc la casa de asigurari pt eliberarea formularului E 112?Mentonez ca am platita asigurarea la zi.ms mult pt raspuns.

    p.s:am 24 de ani :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa un nr de tel te rog sau o adresa de mail, nu le public

      Ștergere
  6. Anonim3:50 p.m.

    Sper sa vezi Parisul intr-o zi prin ochii de indragostit :)

    RăspundețiȘtergere