miercuri, februarie 27, 2013

Diva

In seara asta am ieșit la un eveniment, prezentarea colectiilor Lady vs Gentelman a lui Alexandru Ciucu. Nu prea am mai ieșit la astfel de evenimente si a fost o reala plăcere sa-mi vad colegii cu care am plecat la drum acum 8 ani. Ma refer la jurnaliști si fotoreporteri cu care am împărțit bune si rele de-a lungul vremurilor. Unii nu mai sunt la fel dar majoritatea e a cum o știam eu, acum ce sa fac, sa ma aleg cu unii sau sa iubesc majoritatea ca acum 8 ani?!? Am ales majoritatea!
As vrea sa vorbesc despre colectii dar nu am poze cu care sa justific vreun comentariu. Insa evenimentul a adunat toată lumea buna ca Capitalei si nu numai.

Sunt un pic supărat ca mai tinerii mei colegi vin nepregatiti si le scapă o grămadă de lucruri care după părerea mea trebuie prezentate asa cum sunt, modele.

A trecut neobservata prezenta Altețelor Sale, Eleonore (stra-stra-stranepoata Regelui Frederick al Danemarcei) si Principele Nicolae al României . Deși cred ca sunt mai sănătoase aceste apariția in presa in defavoarea unor fete care nu au fost nici măcar la gimnaziu dar care au desprins de mici sexul plătit cu vreun patron de gazeta sau vreun bătrân vanitos.

La ieșirea din sala unde a avut loc prezentarea, doream sa-i fac o fotografie Angelei Gheorghiu, pe ca nu am văzut-o decat in filme , pe scene mari de opera si pe Facebook , unde o urmăresc sa vad ce realizări aduna. Am facut vreo doua poze, nereusite si încercăm sa mai fac. Dar, Diva( si credeți-ma ca dețin proprietatea termenului) s-a oprit si m-a salutat, deci wow Diva, cunoscuta pe toata planeta, il stia pe Solcanu si s-a oprit si m-a imbratisat si i-am spus ca sunt admirator.

Daca se oprea in fata mea un OZN poate nu eram la fel de surprins dar sa se oprească cea in fata căreia Papa si Obama s-au ridicat in picioare, înseamnă ceva. Cam aceasta este dimensiunea talentului apreciat si a muncii de zeci de ani. Cei mai importanți oameni de pe Planeta se inclina in fata celei care a plecat de undeva de lângă Adjud. Pana la urma ,ea nu a uitat ca a plecat de lângă Adjud dar cel mai important este unde a ajuns, in inimile a milioane de oameni de pe modesta noastră planeta.

Daca i-am spus ceva? Nu. Eram doar fericit si coplesit ca ma stie, ea Diva.

Un comentariu: