joi, iunie 19, 2008

Pian


As vrea sa stiu sa cant la pian, cred ca e cam tarziu sa ma apuc sa cant la pian. Imi place acest intrument la fel de mult ca si violoncelul...asta pentru ca m-am gandit ca oamenii sunt ca pianele,unii si ca acordeoanele, altii...restul sunt oamenii care asculta, pian sau acordeon dupa preferinte.

Si Blake impartea oamenii in devoratori si creatori...

Ma gandesc ca si oamenii pian sunt de mi multe feluri, la unii nu canta nimeni, pentru ca asa sunt pianele au nevoie de oameni sa poata fi ascultate...altii stau cu capacul deschis, cutia de rezonanta la fel si se aseaza cate un om pe scaun si canta o manea...altora le canta jazz, altii au corzile prea tare stranse, alte piane sunt dezacordate si orice ai vrea sa canti tot urat se aude

Mi-am lustruit clapele, diejii si becarii am deschis capacul, astept sa vina Dumnezeu sa ma acordeze si un om care sa cante ...Sonata 15 de Mozart...sau in fine ceva duios, dar sa cante cu sufletul...

6 comentarii:

  1. ...sau un preludiu de Shostakovich. sau un vals de chopin...dar vorba dumneavoastra, sa fie cu suflet...
    mi-a placut postarea, pentru ca e sensibila...

    RăspundețiȘtergere
  2. ai un blog de suflet.e minunat ca din atata lume,sa gasesti un om.sensibil.felicitari 'strainule' !

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim5:27 p.m.

    nu este niciodata prea tarziu sa te apuci de pian :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos articolul! Nu cred că este târziu la nicio vârstă să te apuci să înveţi un instrument. Din dragostea mea pentru pian a rezultat http://armonic.eu Nu stiu să cânt, dar vreau să învăţ, chiar dacă şi eu zic la fel: ˝e prea târziu˝. Dar mi-am luat inima în dinţi şi vom vedea rezultatul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Unul dintre visurile la care tin cel mai mult este de a canta la pian...De cand eram de-o schioapa visez la asta insa de fiecare data dificultatile materiale imi sufocau visul. De fiecare data credeam ca visul meu scump a murit insa cand il cautam,il vedeam din nou palpaind. Nici astazi visul meu nu s-a indeplinit,insa in ceasurile de liniste inca il vad palpaind...It is never too late!
    P.S. Sufletul tau canta foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
  6. imi pare bine cand cineva ma mai trimite la posturi mai vechi....multumesc Rox

    RăspundețiȘtergere