miercuri, martie 03, 2010

Povestesc

Impletim ata cu rosu si cu alb , ne legam la cap sa ne doara rau de tot, ne bagam piciorusele in caditza cu apa calda si cu sare si ne gandim de ce fetele bune merg la scoala, la biblioteca de nu mai au timp sa ajunga macar la o manichiura, de coafat nici nu mai incape discutia. Fetele astea bune, spun "buna ziua " si "la revedere" se spala pe maini dupa ce merg la toaleta , nu prea au prietene decat unele cu care sa schimbe carti bune si ieftine dintr-o colectie scoasa de vreun ziar.


Imi place sa calatoresc mult, in ultima mea calatorie am stat langa o fata care dupa ce a citit, dileme si paradigme si revista the One, a sfarsit cu o carte scrisa in limba lui Shakespeare, apoi a adormit. Ma uitam ca nu punea pret cu ce se imbraca, dar isi imbracase bine sufletul si putea sa doarma, mult mai linistita decat o fata rea care nu poate sa puna capul jos pentru ca el, fantele de Dorobanti o arde cu o alta fata rea. Fata asta buna de langa mine isi imbraca sufletul in rochiile cele mai scumpe pentru ca asa trebuie sa se prezinte la un job, in acelasi timp fetele rele pun ce e mai scump pe ele sa il gaseasca pe el, cel care are un job si care o cauta pe ea, fata rea din Dorobanti , cu rochie si poseta scumpa numai buna de scos la la brat la club sa o vada tot targul si apoi sa o duca acasa sa o puna la pastrat in vitrina cu bibelouri(oare mai are balerina, betivul pe banca si pescarul chinez?), pentru saptamana viitoare.

7 comentarii:

  1. E a doua oara cand te citesc, trebuie sa admit ca scrii foarte bine.
    Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. cristina2:25 p.m.

    Te citesc prima oara si observ ca esti un om extraordinar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim2:31 p.m.

    Multumesc pt comentarii si...clasificare.Eu sunt fata buna cara cumpara carti ieftine de la ziare dar care nu stie ce sa puna pe ea la un interviu ca sa''dea bine'',pt ca are doar haine sport sau de la second.Ai mare dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lyanna2:41 p.m.

    buna Mircea !

    tocmai am gasit blogul tau :)
    Imi place foarte mult, mi-a placut de tine inca de la serviti va rog, ai fost foarte ca lumea.
    si recent te-am vazut la emisiunea lui Maruta, ok, cu ceva timp in urma.
    Esti foarte sincer, deschis, foarte curajos sa accepti totul asa cum este.
    Eu de exemplu am atatea complexe si temeri pe care nu indraznesc sa le depasesc, si chiar esti un exemplu

    ti-am citit toate postarile dintr-o rasuflare, imi place cum descrii calatoriile tale, se simte atata pace, liniste si nostalgie

    am inteles ca mergeai de multe ori singur, eu de exemplu am aceasta fobie de a merge undeva si sa stau singura, nu stiu cateodata vrei sa intri undeva sa mananci ceva si mi-e frica sa intru singura, de teama ca lumea ma va cataloga ca fiind "Singura", nu stiu daca m-am exprimat corect

    Dar mi-a placut cum ai descris calatoriile tale, atata liniste sufleteasca dar si nostalgie in acelasi timp

    Esti foarte sympa,

    numai bine de la Chisinau
    bisous !

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim8:08 p.m.

    vai mirceaaaaaaaaaaaaaaaa ....homosexualule

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim3:03 p.m.

    MESAJ PENTRU MIRCEA

    La naiba in puii mei de ce trebuia sa fii pe invers...sunt indragostita de tine de cand ai aparut la tv prima data...nu t emai imbraca in galben cami vine sa te mananc....plange inima in mine vreau sami fac o skimbare de sex...momentan am ceva de plastic...si knd te vad in pantalonii aia galbenii mi se scoala si pulicik aia de plastik

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim2:16 p.m.

    Mircea esti un tip super ok.Imi place tare de tine ,tine o tot asa.ella buc

    RăspundețiȘtergere